Ik weet het nog niet... Wil er wel bij zijn voor het support gedeelte, maar echt lopen moet ik eerst zien hoe mijn lichaam het er bij stage en dat soort dingen vanaf brengt
Wandelen of supporteren? Ze zijn bij de vierdaagse best wel streng hè? Want een stuk meelopen zou ik wel kunnen lijkt me best wel leuk, maar als dat niet mag...
Valt wel mee, hoe streng ze zijn.. Tenminste, ik heb nog nooit gezien dat er iemand van het parcours verwijderd werd en er is kans zat om er bij te glippen.. (Moet je natuurlijk niet op de drukste stukken met dranghekken gaan o.i.d., maar waar wij zitten is er echt niemand die op je let..)
Ow, nou dan loop ik misschien nog wel een stuk mee. Ik weet namelijk dat ik het niet 4 dagen voor 40km vol ga houden, en ik heb ook niet de tijd om daar voor te trainen, maar een paar dagen wat korter moet wel lukken en dat lijkt me ook erg leuk.
Ik weet natuurlijk niet hoe het is op andere plekken...
Misschien moeten we even een lijstje maken met wel/niet/misschien/deels meelopers.
Dorus
Geplaatst: 28-07-11 23:12
Da's wel een goed idee. Als ons mam d'r knie beter is wil ik misschien wel wat meer met haar gaan lopen, maar dat is dan nordic walken. Is ook wel beter voor mij omdat je door die stokken niet zo snel scheef gaat lopen. Ik weet alleen niet in hoeverre ze die stokken eventueel accepteren.
Ik denk niet dat ik het ga doen. Mijn rug gaat dat niet overleven en ik heb ook geen tijd om te trainen (nu nog wel, maar als school weer begind niet meer..)