Hmm, ik heb het nog een overdacht ik wilde toch wel heel graag mee. Maaar nu zie ik dat ik de volgende dag met Rox op vakantie ga, dus mijn stiefvader gaat me never brengen.. Jammer, volgende keer misschien meer geluk voor mij haha
NeverGiveUp
Geplaatst: 03-08-11 22:46
Hoe moet ik dat voor me zien, is dat een huis, restaurant, zaal? Met een grote parkeerplaats ofzo?
En als kimberley weet dat ze op joey mag, en haar vader wilt rijden weet ik zeker dat je mij niet langs hoeft te halen
We doen trouwens toch nog wel een keertje iets, dan IEDEREEN gewoon mee kan? dat is wel zo leuk!
Voor mij ook niet. Maar ik hoop voor jullie van harte dat alles mee gaat zitten
En Jessie, ontzettend groot terrein met zalen voor kampen enz. Groot wedstrijd terrein, crossterrein, binnenbakken, stallen om paarden te laten overnachten als er bijv. NK is enz. Alles wat maar te maken heeft met paarden
Ja het is erg leuk om dat gewoon een keer te zien. Je ziet denk ik niet alles, maar je zou er eens heen moeten gaan als er een NK is ofzo. drukte van een jewelste.
Het ligt eraan hoe laat het is want dat weekend zijn de regiokampioenschappen hier en wij helpen daar, dus niet te vroeg want mijn vader gaat ook nog helpen afbouwen dus dat wordt wel laat. Dus hij kan wel brengen tenzij het te vroeg wordt Maar een uur of 2 kan wel denk ik
Oh en nu zegt ie even kijken of mijn moeder niks heeft ofzo waar die der naartoe moet brengen haha, maar dat staat niet in der agenda dus ik verwacht het niet.
Damelza
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-11 13:18
ok, het word idd niet vroeg wat ik moet eerst ook nog werken tot 11 uur. 2 uur ga ik misschien net redden maar Caro moet denk even vragen hoelaat ze Loki bij KNHS kan brengen.
We kunnen ook gewoon half 3 doen zodat iedereen zeker weet dat hij het red! Het is toch superlaat donker, en ik hoef niet om een bepaalde tijd thuis te zijn.
(Zijn die kampioenschappen op dezelfde plek als pinkstercc kim? Op zaterdag, dan wil ik ook even kijken)
Maar hoe lang wilden jullie rijden dan? Want mijn moeder moet ook heen en weer rijden, ermelo is een half uur rijden vanaf hier. En als we maar 2 uurtjes ofzo gaan dan moet ze 2 uur wachten... En wie weet de weg? Want verdwalen zie ik niet zo zitten.
Nou jess het is met trailer al gauw een half uur rijden. En mijn moeder gaat denk ik niet een uur heen en weer rijden, dan heel even thuis zijn en dan nog een keer...
Nee ik bedoelde dat het niet zoveel scheelde van amersfoort
Maar ik dacht dat het nog langer was eigenlijk, gelukkig niet. Nee dat is wel lastig inderdaad... Maar om nou 3 uur in de auto te blijven zitten. Ik denk ook niet dat ze zin hebben met ze alle iets te gaan eten
Damelza
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-11 23:00
xLoki schreef:
Maar damels en kim, hoe doen jullie ouders het met brengen/ halen, blijven ze wachten ofzo?
ik denk dat ze wel blijven wachten, want het is ruim gerekend anderhalf uur met de auto