hahhahaha nee in een golfkarretje of aan zoon vliegerding dat je er met een kiteboard achter gaat hangen zo over het water OF OF OF wij gaan door het water rijden en dan binden we zo'n band achter de paarden en daar gaat vera in.
hahhahaha nee in een golfkarretje of aan zoon vliegerding dat je er met een kiteboard achter gaat hangen zo over het water OF OF OF wij gaan door het water rijden en dan binden we zo'n band achter de paarden en daar gaat vera in.
Nee maar ff serieUh ik wilecht weer ee standrit maken ik heb het noidg!!!!!
Iejoorr
Geplaatst: 27-07-11 14:54
Wat; Strandrit op duinmanege van poelenburgh Wanneer; Ergens deze zomer vakantie Waarom; waarom niet?
En dan nu een lijstje dat je even zelf in mag vullen Wil je mee?; ja Mag je mee van je ouders? vas wel Van wanneer tot wanneer ben je op vakantie of kan je zeker weten NIET tot 2 augustus
Ik ga hem ook maar even invullen Wil je mee?; ja Mag je mee van je ouders? Denk het wel Van wanneer tot wanneer ben je op vakantie of kan je zeker weten NIET Ik ga 13 augustus tot 20 augustus op vakantie. 21 augustus kan ik ook niet. Daarna wel
VERAx
Geplaatst: 28-07-11 11:57
Ik mag mee denk ik yessssssss Fjord here i come En adin en ramoen ga weer op skippy en jacuza het was best leuk Wel deze vakantie he?