Ok, even snel vanaf 't werk: 9, 15, 16, 23 of 30 oktober. En als er snel besloten wordt zou op dit moment 4 september ook nog kunnen. Nogmaals, voor een volledig arrangement moeten er minimaal 20 deelnemers zijn, halen we dat niet dan kan bezoek aan apenheul uiteraard nog steeds en wil ik ook zeker de rondleiding verzorgen, maar dan moet er gewoon entree betaald worden. Ik kan dan wel eventuele horeca-aankopen via mij laten lopen zodat dat met personeelskorting gaat. Of ik zelf 15 oktober kan (da's een zaterdag) moet ik vanavond thuis even checken, ik weet niet of ik dan school heb. De zondagen kan ik altijd wel).
tassie
Geplaatst: 27-07-11 22:42
oktober (ik heb liever minder dan 20, want ik heb een seizoenskaart) dan hoef ik alleen maar eten te halen daar (of zelf brood meenemen ) 4 sep kan ik niet, belangrijke afsrpaak die niet verzet kan worden helaas
ik zou het leuk vinden als we de 20 wel halen, maar ben er bang voor. Misschien de mensen die vroegen of kinderen ook welkom zijn?
Ik heb ook liever oktober dan september.
brennie85
Geplaatst: 28-07-11 07:40
Ik heb ook liever oktober dan september. In september komt vriendlief namelijk ergens thuis.
Ik heb geen kinderen dus kan ze ook niet meenemen, wel heb ik een abbo op Burgers' Zoo. Als we dan de reguliere prijs moeten betalen krijg ik korting toch?
Ik ga dan voor 9 of 15 oktober, anders zit je al zo laat in het seizoen.
Klopt, met een abbo krijg je 3 euro korting op het normale tarief. Maar dat geld niet bovenop het groepstarief. Hangt dus van de grootte van de groep af. Blijft het bij een select gezelschap van minder dan 20 dan kun je daar dus gebruik van maken. We moeten niet te lang met de datum wachten, anders staan er alweer andere arrangementen geboekt. Overigens maakt dat dan weer niet uit als we met minder dan 20 komen omdat we dan überhaupt geen arrangement kunnen boeken en dus niet afhankelijk zijn van die data die ik genoemd heb. Klopt het dat we nu met z'n 8en zijn? Als er niet meer liefhebbers komen prikken we gewoon met deze 8 een dag, dat kan dan elke dag zijn (zaterdagen kan ik niet altijd dus als 't aan mij ligt een zondag). Als degenen die verder geen kortingskaart of abbo van andere dierentuin hebben dan via de e-ticketservice op onze site een kaartje met vroegboeking kopen, hebben die toch ook nog 2,50 korting. Eten en drinken halen we dan gewoon daar waar we willen en doe ik met m'n personeelskorting (50%).
Kan wel kijken of er nog een vriendin en evt mijn moeder mee wil. mams heeft niets met paarden, maar wel met dierentuinen. Zondagen kan ik zelf meestal wel
Tja, d'r wordt idd niet gereageerd dus dan kan ik niet zoveel boeken. Maar ik denk dat we sowieso niet aan 20 man komen. Degenen die dit seizoen écht nog willen (en dan op een zondag als ik mee zou gaan) mogen me anders wel een PBtje sturen, dan kijk ik aan de hand van het aantal personen even wat ik wel of niet kan regelen.
brennie85
Geplaatst: 08-09-11 21:39
@ Francis, thnx voor je aanbod maar vriendlief heeft in okt ineens een weekendje weg geregeld. en de rest van de weekenden kan ik ook niet, daarnaast vind ik het nu ook echt te koud worden..