Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blessures (of nog niet voldoende klaar zijn) kunnen altijd voorkomen. Maar ik wil gewoon aangeven dat het niet mogelijk is om nú al een onder voorbehoud clausule in te bouwen. En je opgave volledig vrijblijvend te laten. Dus dat je je wel opgeeft, en zeg 1 week voor gebeuren terugtrekt, omdat je toch liever aan het strand hier ligt. Dan zijn de eventuele kosten die er gemaakt zijn niet vrijblijvend. Daarom dat ik ook aangeef : mocht er iets gebeuren, dan gaan we even overleggen voor een alternatief. Misschien vinden we iemand anders, misschien moet iemand toch bijdragen in een deel van de kosten. Dat bedoelde ik aan te geven, maar is blijkbaar niet duidelijk overgekomen.
Dat je opgave niet vrijblijvend is, en dat je een week van te voren kan zeggen van oh, ik ga toch maar niet mee.
Punt van Simone wel aangestipt gezien zij dus vervoer moet combineren.Citaat:Wie :
Tot nu toe interesse :
Maya (1 tot 3 paarden)
Kelly
Daisy
Letizia (2 paarden)
Ersilia
Simone (ovb dat de poownie bij een ander paard op de trailer kan)
Marjolein
Sita (2 paarden, wrs Nadia & Shania of Ninthe)

Was zomaar even aan het brainstormen hoor
Ik denk graag "hardop"

Die kan ik ook gaan halen?

Op dit moment denk ik : Ik neem er twee mee, Amanda en Dewi, wissel ik een beetje af met rijden, leen Amanda eens uit voor iemand die wat rustiger aan wilt doen met eigen paard. Mocht Kelly volgend jaar ook paardloos zitten, dan heeft zij een optie op Amanda.