[Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:24

Conflicten? Ooh, ik zie de edit van Nicole nu... Jammer hoor.. -O-

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:38

Zo was het niet geheel bedoeld. over blessure. Ik snap dat je dat nu niet kan weten en volgend jaar ook niet. Maar goed omdat ik nu al weer pech heb.......... Als ik het op tijd weet kan ik het plannen. Maar net als Letizia zijn mijn collega's juist niet blij met een vakantieweek. Al is 1 week dan mogelijk wel weer mogelijk. (aangezien ik al jaren buiten de vakanties om ga)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:42

Wat mij betreft is ook iedereen welkom. Wie ben ik immers om te zeggen dat iemand niet welkom is :')

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:43

Ik weet niet wat er gebeurt is. Maar hoop dat ik ook gewoon mee "mag". Ben niet zo bekend en ga niet heel vaak mee. maar het lijkt me erg leuk om eens mee te gaan met dit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 08:15

Siel, Marjolein, anderen : dat bedoel ik ook te zeggen :+ blessures (of nog niet voldoende klaar zijn) kunnen altijd voorkomen. Maar ik wil gewoon aangeven dat het niet mogelijk is om nú al een onder voorbehoud clausule in te bouwen. En je opgave volledig vrijblijvend te laten. Dus dat je je wel opgeeft, en zeg 1 week voor gebeuren terugtrekt, omdat je toch liever aan het strand hier ligt. Dan zijn de eventuele kosten die er gemaakt zijn niet vrijblijvend. Daarom dat ik ook aangeef : mocht er iets gebeuren, dan gaan we even overleggen voor een alternatief. Misschien vinden we iemand anders, misschien moet iemand toch bijdragen in een deel van de kosten. Dat bedoelde ik aan te geven, maar is blijkbaar niet duidelijk overgekomen. :) Dat je opgave niet vrijblijvend is, en dat je een week van te voren kan zeggen van oh, ik ga toch maar niet mee.

Waar het nu om draait is inventariseren hoeveel mensen er meegaan. En of dat dan 1 of 2 of 3 paarden meeslepen wordt : dat zien we dan wel. Daar maak ik me niet zo druk om, want dat is typisch iets wat te variëren valt in onderling overleg qua weide-verdeling.

Ik weet nu ook nog niet welke twee paarden ik meeneem. Of misschien zelf maar 1. Geen idee, dat kan ik volgend jaar pas zeker zeggen als ik weet hoe de situatie dan is.

Even overzicht dus, ik heb ook de 'overtollige' informatie even verwijderd. Dat zijn details die we wel regelen, maar voor het overzicht lijstje niet nodig zijn :) Punt van Simone wel aangestipt gezien zij dus vervoer moet combineren.

Citaat:
Wie :
Tot nu toe interesse :

Maya (1 tot 3 paarden)
Kelly
Daisy
Letizia (2 paarden)
Ersilia
Simone (ovb dat de poownie bij een ander paard op de trailer kan)
Marjolein
Sita (2 paarden, wrs Nadia & Shania of Ninthe)

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 09:28

Duidelijk Maya :j

Als ik zeker ben van vervoer is mijn aanmelding sowieso definitief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 14:59

Ik heb een reactie op mijn mail.

Week 33 (15 t/m 22 augustus) is nog vrij, dit is een woensdag t/m woensdag. Heb nagevraagd hoe lang onze optie hierop duurt.

De 3 nieuwe stallen zijn in de hal tegen de binnenbak ofzo, dit omdat er nu 11 ipv 8 stallen zijn.
Daarnaast zijn er in totaal 7 weides beschikbaar.

Volgens mij klinkt dit als een mooi compromis voor iedereen, het is na de zomervakantie, iets speling zelfs 12 vs 15e. Het is niet heel eind augustus/september, dus voor mij qua werk ook haalbaar :+ :)

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 15:10

Klinkt als een prima oplossing Maya :j

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 15:22

Is voor mij helemaal prima :j Met het Haflingerforum gaan we in Juni wrs. weer weg, dus dan kan ik in Aug. mooi nog een weekje met jullie! :D

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 15:27

Dat zou betekenen dat ik 2 weken midden in dezomer zit. (werk in een gebied dat valt oonder midden nederland)

Maar het zou denk ik wel gewoon moeten lukken

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 17:03

Klinkt goed Maya :)

In principe moeten wij ook vervoer regelen :7

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:19

Even wat anders, maar is het misschien handig om erbij te zetten wat voor vervoer iedereen heeft? Dat we eventueel kunnen zien of bepaalde mensen samen kunnen reizen met trailers?

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:25

is een idee. Ik hoop dat ik een week de auto van mijn vader mee kan nemen. Maar heb dan anderhalfpaards trailer.
dus helaas

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:26

Ik heb een tweepaardstrailer en een anderhalf paards, maar ja, daar hebben jullie niks aan.. :o

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:31

Haha, in jouw geval niet nee, Siet :')

Kel, kan jij de 2paards lenen? En Dais, met welke trailer kan jij rijden? Als jij ook een 2paards kan regelen, dan zouden er al 2 extra mee kunnen. Dan zitten we, als de formatie zo blijft, zeker nog met 1 paard wat nog geen trailerplaats heeft. Tenzij Maya er maar 1 mee neemt?

Ik ga er trouwens even van uit dat jullie het niet erg vinden om een vreemd paard naast die van jullie te hebben :o Was zomaar even aan het brainstormen hoor :o Ik denk graag "hardop" :')

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:41

En wat dacht je van chauffeurs :))

Ik zal evt die van m'n collega wel mogen lenen, dies altijd erg makkelijk, maar wie rijd er dan :))

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:46

Ja, daar doelde ik eigenlijk ter gelijkertijd ook op :)

Misschien toch maar mn E halen voor volgend jaar >;) :))

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:47

of je moet een vrachtauto bemachtigen en iemand met rijbewijs :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:48

:') Die kan ik ook gaan halen? :')

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:49

haha kom je mij dan ook ophalen. Je komt er bijna voorbij :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:52

Owja, is goed 8-)

Maarre, laten we weer ff serieus zijn O:)

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 08:14

Ik wil nog steeds zo graag een keer met Herman op vakantie... Maar ik denk dat het verstandiger is dat een keer dichterbij huis te doen... Volgend jaar is hij 25, durf niks over zijn conditie te voorspellen en durf dus ook niet nu al te beslissen...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 08:16

Als er ook mensen mee willen zonder paard, ik neem 2 paarden mee.. Dan kan ik ook er voor kiezen om Shania en ninthe mee te nemen en dan kan er altijd iemand op een van mijn paarden mee..
Nadia gaat immers in Juni/Juli ook al mee naar de Veluwe met een andere forumvakantie..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 08:36

Even concreet : Is er iemand die bezwaar heeft tegen de voorgestelde periode? Zo te lezen niet?

Miranda : Zo zijn er meer mogelijkheden :) Op dit moment denk ik : Ik neem er twee mee, Amanda en Dewi, wissel ik een beetje af met rijden, leen Amanda eens uit voor iemand die wat rustiger aan wilt doen met eigen paard. Mocht Kelly volgend jaar ook paardloos zitten, dan heeft zij een optie op Amanda.

En stiekem zit ik er zelfs over te denken om Nico mee te nemen, die zal dan een paar maandjes onder het zadel zijn. Natuurlijk veels te zwaar om echt te gaan rijden, maar ik denk wel dat het een goede ervaring zal zijn voor eens een kort stapritje of als handpaard mee te lopen. En sowieso gewoon de ervaring. In dat geval moet ik alleen wel een tweede chauffeur / trailer regelen :+

Dus : als jij denkt, ik wil me graag opgeven en meegaan. Hopelijk met Herman, maar als dat niet lukt, dat je dan gewoon 'zelf' gaat, en op andere paarden meerijdt?

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 08:50

Dat vind ik allemaal heel lief, en super dat die mogelijkheid er eventueel is! Maar mijn ideale paardenvakantie is natuurlijk gewoon met Herman natuurlijk, dat is het enige wat nog ''ontbreekt'' in de jaren dat ik hem verzorg. Maar of het te doen is, moet nog wel even overwogen worden, o.a. uiteraard met de eigenaren (en met new job, vanwege de periode). In juli kan ik sowieso nog niet beslissen, omdat ik over 2 dagen op vakantie ga tot eind juli...

Maar ga er zeker nog ff over denken, zou de stap graag echt 's willen nemen :)