Ik denk niet dat ik dat wil weten. Overigens heb ik mijn eerste echte PS2-spel van Marco gekregen: 'Tom & Jerry en de strijd der snorharen'. Hoe toepasselijk.
Mike schreef:Jaloers Faseltje!? 20 september mag ik lekker weer naar Marco toe! Gaan we samen op knoppen rammen Wacht maar, als de knoppen eenmaal mijn vingers gevoeld hebben dan ben jij niet meer welkom
Miss_Petit schreef:Spelen de muizen met hun staartje? Jij speelt niet met staartjes he!? }>Gewoon de knoppen van controllers hoor fasel... Die luisteren toch niet naar jou!
Ik heb nog foto's van de vorige Lan waar M. een tong in het oor van I. wilde stoppen terwijl een geel beestje in de houtgreep vastzat.... Insiders weten wel meer en ik zal tony lief aankijken of mijn foto's zaterdag online kunnen
Mike"][quote="Miss_Petit schreef:Spelen de muizen met hun staartje? Jij speelt niet met staartjes he!? }>Gewoon de knoppen van controllers hoor fasel... Die luisteren toch niet naar jou! [/quote]Mike heeft wel humor.
Zijn dat nou M&M? Ik weet iig dat die twee in voortaan in een straal van 2 meter bij mij uit de buurt blijven
Yootha schreef:Wie zijn de mensen in kwestie Kim?Dezelfde als op de foto in dit topic geloof ik, tenminste als ik 't me goed herinner