Ik heb ook gestemd, kan alleen weekend van 13/14 denk ik niet de 13e want ben dan voor concours in Axel.. 16/17 kan ik geloof ik wel, en 29 juli ook.. Dus als alles goed is kan ik er ook eens bij zijn!
Welke datum? Waar ? Wie? Wie neemt wat mee? Wie zorgt er voor het vlees? Wie voor de bbq? Wie voor voldoende zitplaatsen? Wie voor salades? Stokbrood? Marsmellows?
Heej wat leuk! een BBQ. Zal nog eens in mn agenda kijken wanneer ik kan.
Wannabe2003
Geplaatst: 24-06-11 10:35
Ik heb dit topic gewoon helemaal gemist Ik zet ff een stipje hoor. Wacht ff de datum af en hoe ik me voel of ik aansluit of niet. Kan in principe eigenlijk bijna altijd wel....
Tja, als nou iedereen gewoon even zou stemmen ipv altijd af te gaan wachten "wat de datum gaat worden"... Dan zouden er wellicht andere data komen te staan
Tjah, als ik zou stemmen, is het voor het weekend van 13/14 augustus, maar dan alsnog onder voorbehoud, omdat ik nog niks weet van werken/rooster in augustus en ga geen vrij vragen als ik net 3 weken op vakantie ben geweest / net een nieuwe job
Uitzondering daar gelaten, maar elke keer weer gaat het zo, mensen die kunnen stemmen, kunnen dan ook gewoon stemmen ipv afwachten??
Dais_
Geplaatst: 26-06-11 14:11
Ik moet ineens denken aan een college waarbij we moesten stemmen en bijna niemand zijn hand opstak.. "het zijn zeker weer hollanders die niet stemmen?" Je zit in belgië en hier heb je geen stemrecht maar stemplicht!!
Weekend van 16/17 juli -Letizia -Ersilia of Vrijdag 29 juli -Letizia -Ersilia Als iedereen even quote kunnen we kijken welke data het populairst is
viv77
Geplaatst: 26-06-11 14:23
Sieltjuh schreef:
Letizia schreef:
Dus pakken we dan die nu de meeste stemmen heeft:
Weekend van 16/17 juli -Letizia -Ersilia - Vivian of Vrijdag 29 juli -Letizia -Ersilia -Vivian Als iedereen even quote kunnen we kijken welke data het populairst is
minka
Geplaatst: 26-06-11 14:32
viv77 schreef:
Weekend van 16/17 juli -Letizia -Ersilia - Vivian -Simone of Vrijdag 29 juli -Letizia -Ersilia -Vivian -Simone Als iedereen even quote kunnen we kijken welke data het populairst is