Ponyvreugd is voor mij 100 km rijden dus ik denk dat dat wel redelijk in het midden ligt?
Wat mij betreft is dat wel een optie, ik weet niet of dat wat mijn vader betreft ook een optie is maar dat zie ik dan wel weer (Denk t wel, als ik hem km vergoeding betaal).
Ponyvreugd is heel leuk!:) Zandverstuiving is heel gaaf. Haha voor ons is dat vanaf sanne 20 minuten rijden ofzo Maar dan moeten we eerst mailen, want met hoeveel mensen gaan we nu?
Je kunt trouwens je eigen paard mee nemen voor de mensen die dit willen. (tot en met 17 jaar: 7,50, vanaf 18: 10,00 per uur) Als je gewoon manegepony neemt is het tot en met 17: 17,50 en vanaf 18: 20,00 per uur. er staat grote groepen speciaal tarief, maar weet niet vanaf hoeveel dat is
Anoniem
Geplaatst: 03-06-11 10:47
Ik zal het er vandaag ergens met papa over hebben. Hhet enige wat ik en hij sowieso graag zouden willen is dat het om een uur of 2 is.
Dat moeten we dan even mailen/bellen met de mensen daar en vragen of dat mogelijk is, maar neem aan van wel leuk! kunnen we je knappe haflinger ontmoeten