Van mij mag je mee...maar ik weet niet wat de rest ervan vind.
Yonker
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-11 22:10
Van mij mag je ook mee hoor
Ik heb alleen Pirates in 3D gezien en opzich was dat ook niet zoveel toevoeging maar ik vind het toch wel gaver om hem in 3D te zien, ik zou zeggen we maken een lijstje
Zou leuk zijn als ik mee kan! Als de rest het ook goed vind, en als jullie nog iemand met een Snape obsessie aankunnen
2D of 3D maakt mij niet uit. Ik wil de film wel in 3D zien een keer, maar net als met de vorige HP films ga ik vast meerdere keren naar de bios dus maakt niet uit waar we hem nu in gaan zien Als het op zondag is kan ik tot nu toe alle data wel.
Prikken jullie maar een datum en dan kijk ik wel of ik mee kan. Utrecht is voor mij prima, leef tegenwoordig in het weekend toch bijna altijd in Utrecht. Thierry mag wel mee toch? Mijn voorkeur gaat uit naar 2D. Krijg koppijn van 3D! Maar als de meerderheid liever 3D ziet, sluit ik me daar wel bij aan.
Mij maakt het ook niet uit. Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een film in 3D heb gezien. Wel grappig dat je vriendje mee wilt naar de film....Die van mij zou voor geen goud mee gaan...Die is helemaal anti Harry
Jodym
Geplaatst: 26-05-11 18:27
ikke wil meee!!
3d lijkt me eigenlijk wel leuk maar gewoon ook,, xD
31 juli is wel de verjaardag van Harry en Rowling en de dag waarop je je kan registreren op Pottermore Maar op zich kan ik wel. Kunnen we er ook gelijk een verjaardagsmeet van maken