ik weet alleen niet wie hij speelt.... Maareh foto's zijn erg leuk! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liesje_Lover schreef:Leuk! Bij de riddershow werkt mijn instrukteurik weet alleen niet wie hij speelt.... Maareh foto's zijn erg leuk!
loekje"]
[quote="Liesje_Lover schreef:Leuk! Bij de riddershow werkt mijn instrukteurik weet alleen niet wie hij speelt.... Maareh foto's zijn erg leuk!

hij werkt er iig wel en hij is ook iets van een ridder ofzow
MarijkesTommy schreef:ja de foto's zijn leuk geworden.
het zand kwam gisteravond uit mijn oren nog van de 4 X4 rit van pim ...

) De foto's van het manege theater zijn een beetje donker uitgevallen (is ook niet zo verwonderlijk als de verlichting uit gaat tijdens de show) Maar goed foto's zijn altijd leuk! 

Op 1 van de foto's van het riddergevecht zie je de schildknapen opbouwen, ik ben de blauwe schildknaap! En idd, het zijn al een aantal jaar polen, die ridders en daarvoor waren het Fransen. Ik wil trouwens ook wel graag weten wie die instructeur is, Liesje-lover. Amable schreef:Ha! Ik sta ook nog op 1 van de foto's en ik ben niet eens mee geweest!Op 1 van de foto's van het riddergevecht zie je de schildknapen opbouwen, ik ben de blauwe schildknaap! En idd, het zijn al een aantal jaar polen, die ridders en daarvoor waren het Fransen. Ik wil trouwens ook wel graag weten wie die instructeur is, Liesje-lover.
)
Maar natuurlijk geen idee wie en ik wist niet meer naar welke site toen door gelinkt was... Ik zit hier nog niet zo heel lang hoor... Die Nederlanders, da's dan wel een tijd terug, niet? Want daar hoor ik niemand ooit over. Overigens zit ik op de fellowship met mijn eigen naam, Danielle, die was hier helaas al bezet.
Ik hoor namelijk alleen maar ooit nog iets over die fransen ridders. Maar ach, al die ridders maken toch een behoorlijke indruk, vooral op het vrouwelijke ooit volk. Maar die ridders zelf zijn ook wel verschrikkelijk!
Alles wat vrouw is wordt uitvoerig bekeken, of als je in zo'n ooitjurk rond loopt
Leuke foto's trouwens in je profiel! Jammer dat ze al iemand hebben voor dierverzorging