Ja honden mogen mee, maar of zo'n hele club honden ook mag weet ik niet. Kan ik wel even vragen aan mn buurmeisje, die werkt er. Ik ben er bij in ieder geval!
Ooow misschien is leuk idee om dan pannekoeken te gaan eten daarna? Mocht dat mogen? dan kunnen de mensen zonder honden evt. ook nog aansluiten voor een meeting? Of is dat stom idee?
heel leuk idee! Anders als het lekker weer is evt. op het terras. Daar mogen de honden dan misschien eerder als je met zo'n groep ben. Waarschijnlijk zijn die honden bekaf na dat ravotten met z'n alle. Dus zullen ongetwijfeld lekker gaan liggen dan!
UniFlap
Geplaatst: 28-04-11 11:53
Ik denk dat ik dat even voorbij laat gaan, moet het echt ff beperken met m'n gekke dingen doen Drankje is geen probleem
Dees1980
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-11 16:39
Ik laat het pannenkoeken eten nog even weten aan jullie , ga zo en zo mee met de meeting.
Mickey is door het verwaarlozen een beetje erg geobsedeerd door eten dus ben bang dat hij gaat lopen blaffen etc. Ook na 2 uur kan hij nog enorm actief zijn want na een uur met 3 AM bullen heeft hij nog puf over voor 10 honden dat zit hem in zijn bloed dus ik laat dat nog eventjes weten.
drankje is vanaf hier ook oke. Alleen eten liever niet, eet zondag liever thuis
pris87
Geplaatst: 09-05-11 23:20
Meiden ik denk dat we het beste bij de parkeerplaats van het pannekoekenhuis af kunnen spreken, ze waren vandaag met dat andere parkeerplaats bezig, volgens mij zijn ze met het asfalt bezig daar, weet niet hoelang dat duurt. Maar als we misschien toch daarna een drankje/hapje in het pannekoekenhuis doen is dat misschien ook wel makkelijker?