boktmeeting omgeving almelo???

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Westernfreak

Berichten: 5498
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 19:47

Hoi Liselot,
Alles goed??? En waar rijdt je nu???
Ik doe maar niet mee aan de meeting, ik krijg het veel te druk met de studie...

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 20:00

Mirjam???
iz it you?

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 00:31

willen er niet meer mee?
er kwamen er dacht ik toch wel wat meer uit de buurt hier.

Nonnie, Lissy, Malle Babbe, Lautje, ikke (Chrystal-gek), dat zijn er dus 5, nog een beetje weinig vind ik.
kom op, er zijn er wel meer die in de buurt wonen, toch????
het moet een grote gezellige boel worden.

Liselot

Berichten: 32213
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-01 08:24

het moet allemaal nie te groot worden want dan kunnen we nie meer in 1 groep rijden, ze zeggen nix voor nix kleine groepen....jaja, mag dan wel blont zijn, maar kunstmatige intelligentie werkt toch wel een beetje Knipoog
maaruhm miriam het gaat allemaal goed met mij hoor, ik hoorde dat je weg gaat bij duin en daal hoezo dan??? pb me anders ff. groetjes liselot

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 08:27

gaat de rest maar lopen.....
5 is inderdaad niet veel misschien moet je meer auto's regelen Haha!

Liselot

Berichten: 32213
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-01 12:47

trouwens, als marsje graag meewil en echt nie kan/wil rijden, dan kunnen we toch ook met zn allen naar sixflags of hellendoorn gaan ofzo, is toch ook leuk!!! ook voor marsje!
ik hoor het wel, kussies liselot

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 15:31

maar als marsje mee wil, moet hij nog wel ff reageren vind ik.
gewoon hier via dit topic, en niet via pb want dan weet niet iedereenn dat hij mee wil.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 19:16

Ja, ik wil idd graag mee. Het klopt dat ik niet kan rijden, maar er is misschien wel wat te regelen
Naar Sixflags ofzo is ook leuk

Sirius_

Berichten: 10958
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 16:30

hihi gezellig de eendjes voeren is ook leuk. deed ik altijd met mn OMA maar ja geen idee voor een boktmeeting he Extreme duivel
six flags is niet zo ver ik wil mb manon en lissy ook wel eens irl zien *LOL*

Liselot

Berichten: 32213
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 17:01

haihai.....
kom dan ook gezellie mee, sixflags is voor jou dichterbij dan voor ons, dusseh....
ik hoorde wel dat sixflags nog nie echt zo goedkoop schijnt te zijn en dan moet je de treinrijs ook nog betalen (daar gaan mijn nieuwe schoenen Extreme duivel) maar jah, overleef ik wel, Knipoog
zullen we dan met zn allen naar six flags gaan? ook leuk voor degenen die niet kunnen rijden. en wie gaat er allemaal dan??? moeten we ook ff weten, en wanneer gaan we de datum afspreken....???
reageert u allemaal maar ff haha, nou tschuss!!!!

kussies LiSSy

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 17:10

Jaaaaa Lissy,
ik wil wel naar Six Flags, maarre, ik durf zowat niets Clown Heb dus een beetje hoogtevrees Party!! Maarre, ik ga wel mee voor de gezelligheid anders!

Liselot

Berichten: 32213
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 19:43

hai non
ik sleur je gewoon overal in, Knipoog
in een attractie heb je toch bijna nooit last van hoogte vrees omdat de meeste dingen te snel gaan.
snap ie?
haha
nou doeggie
kkus lot

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 20:44

en weet je wat ik het ergste vind in een 8baan? Da's in het begin, als je zo omhoog wordt getakeld, getver Misselijk Maar goed, ik ga wel mee hoor, vind ik wel gezellie Clown

Liselot

Berichten: 32213
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 21:59

haha non
doe je toch lekker je ogen dicht....
op zaterdagen moet ik ook werken, dus we gaan lekker een keer op een zondag, dan kunnen de meeste mensen wel dussssss
nou doeggie

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 10:57

kijk, daarom vond ik een buitenrit leuker dan een pretpark, ik durf net zoals Nonnie ook bijna nergens in, ja die kleuter dingen maar daar heb je veel aan.

dan kunnen we wel zeggen dat we wat gaan doen wat voor iedereen haalbaar etc is, maar six flags is ook nog eens duur en verweg ed.
en ik beleef daar ook niet zo'n lol aan, ja ik zou heus wel meegaan, maar ik maak dus liever die buitenrit.

ach ja, zie het maar
oja, ps. dan kunnen jullie wel zeggen dat jullie me overal in meeslepen, maar dat lukt jullie echt niet hoor om mij in een achtbaan oid te krijgen, reken daar maar op, haha.

Sirius_

Berichten: 10958
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 11:07

hihi
ik was echt bang voor achtbanen maar elke keer als ik werd overgehaald vond ik het zooo gaaf nu kan je me overal inkrijgen (ook maar sinds kort hoor, sinds vorige maand)

Liselot

Berichten: 32213
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-01 15:49

een buitenrit is misshcein nog wel duurde...zeker 50 tot misshcien wel 100 gulden. en dan moet je de reis naar die stal nog betalen.
enne...voor degenen die niet kunnen rijden is het niet leuk dat we een buitenrit gaan maken. vind ik tenminste. een pretpark is voor iedereen leuk ook al durf je niet overal in, het gaat om de gezelligheid. vind ik weer. jullie hopelijk ook.
nou kussies liselot

Liselot

Berichten: 32213
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 10:57

ik denk dat ik ze binnekort een keer opbel...om te vragen tot wanneer ze open zijn en hoeveel de entree is, ik denk zo'n 40 gulden, dat valt opzich nog wel mee...
als je met het openbaar vervoer gaat, zal ik het ff uitleggen: je moet dan met de tein naar harderwijk en vanaf dat station loopt er een bus naar six flags....allemaal makkelijk geregeld dus.
als er nog mensen op langs het almelo station komen moeten we ff afspreken in welke wagon, is namelijk leuk als we bij elkaar zitten, lijkt mij in ieder geval.... helmaal achterin ofzo.
maar jah, zover is ut nog nie. maar kan iedereen op een zondag? ik had 16 sept in mijn gedachten, moet je maar ff kijken of jullie dan kunnen.
groetjes liselot

Sirius_

Berichten: 10958
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 10:58