vind 15 mei al erg snel. zo vlug krijg ik geen vervoer geregeld. als er nog iemand plek in de trailer heeft, hou ik me aanbevolen (tegen vergoeding uiteraard)
Heb eigenlijk bewust gekozen voor een snelle datum, gezien eerdere ervaringen. Topics die doodbloedden, mensen die op het laatst toch afhaakten.. Maar andere suggesties voor datums zijn natuurlijk ook welkom hoor. Ik bel over een halfuurtje manege Brunssummerheide nog eens. Heb van verschillende mensen gehoord dat het niet meer mogelijk is maar op websites van de vvv en uit in Limburg staat dat buitenritten wel mogelijk zijn.
Ik heb manege Brunssummerheide gebeld. Het is alleen mogelijk om de buitenrit te maken als de mensen die een paard huren van tevoren een les meepakken. Dit om te voorkomen dat mensen erover liegen dat ze kunnen rijden. (wat in het verleden is gebeurd.)
Ik ga vanavond de eigenaresse terugbellen, om te kijken of ik wat kan regelen. (van tevoren een kwartiertje proefrijden oid)
Dan wil ik wel graag weten met hoeveel man we ongeveer gaan en wie een paard moet huren en wie niet. Dus bij deze de oproep: willen jullie aub even aangeven of jullie zondag 15 mei kunnen?
hmm leuk idee Maar als ik mee zou willen gaan is dat met mijn eigen Pown, en ik ben daar nog niet mee naar buiten geweest Dat wil ik eerst doen, voordat ik met zo een buitenrit mee ga
zoals al aangegeven in bptje (dankje daarvoor btw) wil ik wel mee mits ik t kan betalen (dit omdat ik momenteel geen eigen paard heb om mee te gaan en ik op moment ook niemand heb wiens paardje ik even in bruikleen mag hebben)
ja dan zou ik voor 90% mee kunnen omdat de huur van een manege paardje er niet bij zit... ik heb wel een heel tof plekje maar die paarden zijn niet verkeersmak en rijden nooit buiten de poort haha dus lijkt me niet verstandig daar een friesje te lenen:)
_Tarzan
Geplaatst: 28-04-11 18:28
voor 15 mei moet ik mij afmelden ivm hoefproblemen van m'n paard.. Mochten jullie later gaan houd ik mij aanbevolen, dan zorg ik dat hij beter is of ijzers heeft
roos, ik moet me jammergenoeg ook afmelden ik ben 16 mei jarig en dat houd ik waarschijnlijk de 15e. Mocht het een andere dag worden kan ik misschien wel mee. Veel plezier!
_MG
Geplaatst: 28-04-11 20:23
Welk station zou dan zijn Ania?
Eventueel zou je nog even in het Kerkraadse topic kunnen vragen of iemand interesse heeft mee te gaan. Misschien dat ik dan ook vervoer kan regelen, anders kom ik misschien gezellig met Sammy kletsen haha. Mocht ik vervoer kunnen regelen, kom ik met m'n eigen paard.