Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adindaa schreef:XxLaura98 schreef:inderdaad, als het zonder begeleiding is hoef ik niet eens door te zeuren bij mijn ouders want dan mag ik echt niet.
ja precies
haha dan gaan wij gewoon niet mee met die rit en dan gaan wij wel de tent op ruimen als het echt niet anders kan
VERAx schreef:Wat?
Een nacht overnachten op de Veluwe, met plek voor weide voor meebrengen eigen paard. We kunnen buitenrijden aangezien er verderop pony's verhuurd worden.
Waar?
Op de veluwe,
- huisje: http://www.vakantiehuisjedeveluwe.nl/prijzen/
- huren: http://www.stalhouderijvanbijnen.nl/Tarieven.htm
Wanneer
In de zomervakantie, datum moet nog geprikt worden.
Vul dit in iedereen:
Naam - wanneer ben je op vakantie? - Wanneer begint en eindigt je vakantie?
Hoe duur?
De prijs zal rond de 20 euro liggen pp als er minimaal 10 mensen meegaan. Ik weet niet hoe duur het gaat worden als we in een tent gaan ipv het huisje.
Voor de mensen die een paard willen huren komen deze kosten erbij:
- Paard € 13,50 per uur
- Pony € 11,50 per uur
+ kosten begeleiding
maritJ_e schreef:datum:
hemelvaartsweekend
do 2 t/m vr 3 juni 2011
dat heeft iedereen wel denk ik
XxLaura98 schreef:maritJ_e schreef:datum:
hemelvaartsweekend
do 2 t/m vr 3 juni 2011
dat heeft iedereen wel denk ik
ik heb echt altijd pech he, dan gaan wij naar vrienden in frankrijk. die ken ik niet dus zal proberen of ik gewoon mee mag maar als mijn ouders in frankrijk zitten weet ik niet of ik op een huisje in de veluwe mag maar nee heb je , ja kan je krijgen
Adindaa schreef:XxLaura98 schreef:ik heb echt altijd pech he, dan gaan wij naar vrienden in frankrijk. die ken ik niet dus zal proberen of ik gewoon mee mag maar als mijn ouders in frankrijk zitten weet ik niet of ik op een huisje in de veluwe mag maar nee heb je , ja kan je krijgen
wow jij hebt ook altijd pech lau
(doet me denken aan bassie en adriaan, zo'n gast zegt dan op het laatst altijd;
IK HEB OOK ALTIJD PECH, ZE MOETEN ALTIJD MIJ HEBBEN)