We zouden ook een weekend ergens heen kunnen? zaterdagochtend of vrijdag avond aankomen en dan zondag weer weg? Ik weet nog wel wat leuks http://www.ervemeenderinkboer.nl/
Oke ik heb even alles gelezen Wat we ook kunnen doen is ergens kamperen ofzo (waar het ook mag)? Of is dat geen goed idee?
UMayDream
Geplaatst: 12-04-11 19:27
Jaa das wel weer waar. Heb net ff gekeken en tis 199 euro pp voor 3 dagen, all in. Maar denk niet dat dat haalbaar is
UMayDream
_baxter_ schreef:
Oke ik heb even alles gelezen Wat we ook kunnen doen is ergens kamperen ofzo (waar het ook mag)? Of is dat geen goed idee?
Dat zou best kunnen, maar ik denk niet dat iedereen dat mag..
eelk148
ja mara wie hheeft er allemaal dan een goede grote tent ??mischien 2 of 3 van die grote tenten
neej das idd wel duur gewoon camperen is denmk veel goedkoepr
xnien_
Geplaatst: 12-04-11 19:28
helaas word te duur voor mijn
Lalee_
Geplaatst: 12-04-11 19:28
_baxter_ schreef:
JAA En das ook lekker goedkoop en in reeuwijk is er een hele fijne camping dichtbij een meer en je kan daar ook over de hele reeuwijkse plassen gaan kajakken
Ja of op het strand liggen er is daar niet echt een manege in de buurt geloof ik
eelk148
Geplaatst: 12-04-11 19:32
welke kamping is dat dan ?? en heb ej een link van de site en weet j hoe duur het is daar dasa wel handig en ik denk iets van 50 euro max per persoon ik weet niet heo duur zoeite sis
bij mij in de buurt is wel een manege waar je het drents friese wold in kan volgensmij alleen onder begeleiding maar die paarden zijn wel toppie (heb daar paardgereden ) ik heb wel veel tenten maar weet niet welken nog in leven zijn xd
hihi ik wil ook ijs maar me vader denk dfat ik hard aan het leren ben en kan iedereen die een tent heeft ff zegggen voor hoeveel personen er in die tent kunne
en trouwens op die site stond ook dat je 6 persoons tenten kan huren en we kunnen ook heel cvreatioef zijn en ze een soort van aan erlkaar maken ofso als dat lutk hbe je 1 hele grote tent