nee, alleen chantal, kent ze geloof ik, maar je moet aan geven op welke pony je wilt.. een paar berichtjes terug kun je de site vinden waar de pony's op staan.
Op deze pagina staan (bijna) alle beleerde paarden van het fjordenpaard. Als je meer wilt lezen over het paard kun je op de foto klikken.
Vraag altijd even toestemming aan mij als je een foto van deze site wilt gebruiken voor andere doeleinden dan alleen voor jezelf!
Het is niet de bedoeling een paard uit te zoeken door middel van de informatie en foto’s van de paarden die op deze site staan! (Als dit wel veel gebeurd moet deze pagina van de site worden verwijderd!) Henk en José kennen de paarden helemaal en weten het beste bij welk paard jij past en bij welke niet. Bovendien is het moeilijk een paard helemaal goed te omschrijven dus de karakterbeschrijvingen kunnen een beetje afwijken
ik zit in De auto naar gelderland wat een eind ik ben 30april t/m 7mei weg op ponykamp als je er naar toe belt om te resevere voor de rit kan je door geven wat voor soort paard je wil ze weten nooit van te voren welke paarden er voor de rit worden gebruikt