[Vrijwilligers] Spelen voor MS

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:53

Ik ben ook aanwezig :')

Kris, mag toch aannemen dat je vrij krijgt van je baas (die het evenement zelf ook sponsort!), zou leuk zijn!

Ponyrijden is sowieso van 10.00 - 12.30 (tijdens het ochtendprogramma). Als ik het goed zeg, hebben we daar de volgende pony's voor: Herman, Boris, Flame en Winston. Ik verwacht, dat dit wel genoeg gaat zijn... [edit] uiteraard zorgen we er voor dat de pony's van de ritjes tussendoor voldoende rust, water (en hooi) hebben. 's Middags kunnen we altijd nog kijken of we wat ponyritjes doen (ligt ook weer aan animo).

Wánt niet iedereen kan met de trailer op het terrein van het evenement zelf parkeren, dat zal (onder voorbehoud van het weer) bij de buren zijn, 300 meter verderop. Daar kan ze eventueel aan de trailer met hooi (water kan voor gezorgd worden). Ik kan nu namelijk nog niet zeggen of ik voor ieder paard een plekje ga hebben. Onze goede weides moeten namelijk ook wel een beetje intact blijven en als we voor ieder paard een stuk af moeten zetten met hekken (van de gemeente) mogen we er volgens mij nog heel wat meer gaan aanvragen dan dat er nu aangevraagd zijn :+

Maar om mee te doen aan het behendigheidsparcours, ben je sowieso welkom natuurlijk! Maakt niet uit of je paard al eerder zoiets gedaan heeft, of niet, dat moet je ook aangeven in het aanmeldingformulier, daar kunnen we later misschien rekening mee houden aan de hand van categoriën (ligt aan aantal deelnemers).

Ik hoop dat het zo duidelijk is (voorlopig) :)

Wietsje92

Re: [Vrijwilligers] Spelen voor MS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:56

Ik kan eventueel draad en prikpaaltjes meenemen hoor Mir. Winston/Noah en Flame kunnen goed samen in ieder geval :j

IrisKris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:57

Ja zeker duidelijk.. Ik neem aan dat als ik 's morgens me opgeef dat ik dan daar kan kiezen aan de hand of onder zadel? :o..
Mij maakt het niet uit als ik de trailer verderop moet zetten hoor! Kan haar daarna ook gewoon naar huis brengen maar stel dat jullie nog paarden nodig hebben kan ik haar daar natuurlijk gewoon houden..
We kijken dan tegen die tijd wel. ga eerst vrij vragen :o

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:58

Dat zou misschien wel fijn zijn inderdaad :j volgens mij hebben we die eventueel zelf ook nog wel liggen...

Máár, we kunnen vervolgens niet voor ieder paard een stuk afzetten, want anders staat straks het hele veld vol met paarden, en houden we geen ruimte meer over voor de spelletjes :+

minka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 21:58

Ik heb eigenlijk liever niet dat jij erbij bent Mir :+

En volgens mij kunnen we het ponyrijden als er genoeg animo is 's middags ook wel voortzetten hoor, is altijd wel een goeie trekker :)

Misschien kunnen we eventueel iets doen met prikpaaltjes voor de paardjes, lijkt me ook veiliger dan die hekken..

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:59

Ja dat dacht ik ook al Simone. Als de pony's zo af en toe een beetje rust krijgen is het prima! En dan is het misschien wel handig dat we af en toe wat af kunnen wisselen. Ik weet niet of Iris moeilijk is met andere paarden?

edit; typefout

minka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 22:00

Wow kom er niet meer tussen met m'n reactie ;)

Als de website helemaal klaar is (volgens mij hoeft alleen het rekeningnummer er nog op), dan kunnen we een topic openen ter promotie, heeft iemand een idee waar die zou moeten komen? Zou leuk zijn als mensen erin kunnen reageren en het dus niet bij commercieel hoeft..

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:01

Wel op eigen verantwoording van de eigenaren dan, want dat is natuurlijk niet aangesloten op 't stroom en als ze er door willen vliegen, kan dat makkelijk natuurlijk...

Doen we trouwens "cap verplicht"? Dan moeten we dat nog wel vermelden op het aanmeldformulier, of waar dan ook :j

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:01

Denk dat dat het beste even overlegd kan worden met een mod? En sowieso advertenties zetten op Zeelandnet prikbord?

IrisKris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:02

nou uhm.. ze is heel snel en hier de laagste van de kudde:(.. ze doet wel gauw gillen maar niet gauw slaan...

Jaa zeker cap verplicht!

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:03

Wat staan met andere paarden betrefd, denk ik dat ik Prins beter bij me kan houden, of direct na het eventueel meedoen naar huis kan brengen :')

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:04

Ja vind cap verplicht een goede! Anders heb je straks nog een hoop gezeur ook als er iets mis gaat. Alleen voor de ritjes wordt dat natuurlijk lastiger. Tenminste ik heb niet graag dat andere mijn cap op hebben, heb toch al zo snel jeuk op mn hoofd :')

Kris, denk dat dan wel goed moet komen!

IrisKris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:07

Iris zal ook nooit door draad heen lopen hoor! wel 1 volgen als die er door gaat ;)!

minka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 22:08

Je paard moet sowieso direct na het meedoen naar huis :j Behalve de paarden die nog een functie hebben :)

En verder moet cap verplicht nog even worden vermeld idd :j

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:09

oooh oke :P

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:10

Winston ook niet uit zichzelf, ook inderdaad als Noah gaat. Ik zorg eventueel ook wel voor wat hooi!

xTammyy

Ik heb ook prikpaaltjes + draad! *\o/*
En ik wilde ook met [***] mee doen met t behendigheidsparcour, moet me nog even inschrijven :')

Maar waarschijnlijk moet mn broer smiddags andere dingen doen, dus kan ik er alleen 's ochtends zijn, dus jij ook Corrie met je knollie ;(

Wietsje92

O Tamara, dan zoek ik zelf nog wel vervoer voor terug ;)

IrisKris

jaa dat heeft iris misschien tg of moet ik er gewoonn vanuit gaan dat ik der gelijk naar huis breng? en als je dan met zeskamp mee wilt doen? kan ik dan op tijd trug zijn?

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:12

Tja als Tamara 's middags niet kan, dan zouden we alleen Winston en Boris hebben, dan is het misschien wel handig om Iris er ook bij te hebben :j Want pony ritjes lopen altijd super goed is mijn ervaring!

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:13

Ik zal anders wel even kijken of mn broer langer kan, maar hij is het type 'tijd is geld' dus denk t niet.. Maar wie weet, en had t ook nog aan iemand anders gevraagd, voor vervoer. Die vind het niet erg om te rijden en met t idee erbij van t goede doel.. :P

IrisKris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:14

Jaa en Iris is ook niet zo groot?
Er rijd nu ook een meisje van 5 op, zelfs los en dat gaat super dus kan ze het daar ook wel denk ik!

IrisKris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:15

Naja ik wacht wel gewoon af.. Ik ga morgen gelijk vragen of ik vrij mag zijn :D

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:15

Ja maar als je mee gedaan hebt aan ringrijwedstrijden, dan is ze publiek in ieder geval goed gewend :j

IrisKris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:17

Jaaa zeker! vind ze ook wel leuk!.. maar soms is het wel moeilijk ook omdat ze hoofdschuw is geweest..ze durft dan bijv. niet laag met der hoofd ofzo.. Maar ze is kinderen ook wel gewend.