Kris, mag toch aannemen dat je vrij krijgt van je baas (die het evenement zelf ook sponsort!), zou leuk zijn!
Ponyrijden is sowieso van 10.00 - 12.30 (tijdens het ochtendprogramma). Als ik het goed zeg, hebben we daar de volgende pony's voor: Herman, Boris, Flame en Winston. Ik verwacht, dat dit wel genoeg gaat zijn... [edit] uiteraard zorgen we er voor dat de pony's van de ritjes tussendoor voldoende rust, water (en hooi) hebben. 's Middags kunnen we altijd nog kijken of we wat ponyritjes doen (ligt ook weer aan animo).
Wánt niet iedereen kan met de trailer op het terrein van het evenement zelf parkeren, dat zal (onder voorbehoud van het weer) bij de buren zijn, 300 meter verderop. Daar kan ze eventueel aan de trailer met hooi (water kan voor gezorgd worden). Ik kan nu namelijk nog niet zeggen of ik voor ieder paard een plekje ga hebben. Onze goede weides moeten namelijk ook wel een beetje intact blijven en als we voor ieder paard een stuk af moeten zetten met hekken (van de gemeente) mogen we er volgens mij nog heel wat meer gaan aanvragen dan dat er nu aangevraagd zijn

Maar om mee te doen aan het behendigheidsparcours, ben je sowieso welkom natuurlijk! Maakt niet uit of je paard al eerder zoiets gedaan heeft, of niet, dat moet je ook aangeven in het aanmeldingformulier, daar kunnen we later misschien rekening mee houden aan de hand van categoriën (ligt aan aantal deelnemers).
Ik hoop dat het zo duidelijk is (voorlopig)