xManon_ schreef:18 juni is nog een beetje ver weg, mag ik er later op terugkomen? Me 2 !Ook ik moet dan een slaap plek hebben..
Zolang jullie je eigen spullen meenemen kan alles geregeld worden (heb voor 2 mensen wel spullen eventueel)
Voor mij wordt het wel lastig om spullen mee te nemen als ik later kom... Tegen de tijd dat ik in Utrecht ben, zijn jullie allang op PANN
Heb voor 2 mensen een bed dus dat is dan geen probleem.moet er wel 1 bij mij in bed, of er moeten 2 mensen in mijn bed en ik op de slaapbank
x_Anne_x schreef:Heb voor 2 mensen een bed dus dat is dan geen probleem.moet er wel 1 bij mij in bed, of er moeten 2 mensen in mijn bed en ik op de slaapbank Dat kan niet want ik had de bank al gereserveerd!
x_Anne_x schreef:Heb voor 2 mensen een bed dus dat is dan geen probleem.moet er wel 1 bij mij in bed, of er moeten 2 mensen in mijn bed en ik op de slaapbank Dat moet goedkomen, toch? Zou heel fijn zijn!
Uit Anne's beschrijving maak ik op dat ik dat dan zou zijn Aangezien ze voor 2 mensen kant-en-klare slaapplaatsen heeft en Seline de bank al heeft gereserveerd...