24 april - biancailona kan, heeft eigen paard - Fading kan, Heeft misschien paard tot beschikking
15 mei - biancailona kan, heeft eigen paard - Fading kan, Heeft misschien paard tot beschikking - Junia kan, heeft eigen paard - bicci, krentebol. - roontje, fiets/te voet
* Kijkt in agenda * 24 april heb ik een shoot staan, maar deze kan evt verzet worden
15 mei kan ik
24 april - biancailona kan, heeft eigen paard - Fading kan, Heeft misschien paard tot beschikking
15 mei - biancailona kan, heeft eigen paard - Fading kan, Heeft misschien paard tot beschikking - Junia kan, heeft eigen paard - bicci, krentebol. - roontje, fiets/te voet - Fosco, Heeft eigen paard - neemt dan wel een fietser en stalgenoot mee.
DiekeC
Geplaatst: 20-03-11 22:23
24 april - biancailona kan, heeft eigen paard - Fading kan, Heeft misschien paard tot beschikking - Diekec, kan met paard als iemand zo vriendelijk wil zijn om mij dan met de tralie op te halen.
15 mei - biancailona kan, heeft eigen paard - Fading kan, Heeft misschien paard tot beschikking - Junia kan, heeft eigen paard - bicci, krentebol. - roontje, fiets/te voet - Fosco, Heeft eigen paard - neemt dan wel een fietser en stalgenoot mee. - Diekec, kan met paard als iemand zo vriendelijk wil zijn om mij dan met de tralie op te halen.
Lous
Geplaatst: 20-03-11 22:27
24 april - biancailona kan, heeft eigen paard - Fading kan, Heeft misschien paard tot beschikking - Diekec, kan met paard als iemand zo vriendelijk wil zijn om mij dan met de tralie op te halen. - Lous, heeft eigen paard
15 mei - biancailona kan, heeft eigen paard - Fading kan, Heeft misschien paard tot beschikking - Junia kan, heeft eigen paard - bicci, krentebol. - roontje, fiets/te voet - Fosco, Heeft eigen paard - neemt dan wel een fietser en stalgenoot mee. - Diekec, kan met paard als iemand zo vriendelijk wil zijn om mij dan met de tralie op te halen. - Lous, heeft eigen paard
Surea is lekker in de buurt, daar rijd ik zo heen met Guus, dus geen gedoe. Het is dus SUREA en geen SURAE
bicci
Geplaatst: 20-03-11 22:28
24 april = 1ste paasdag!!
- biancailona kan, heeft eigen paard - Fading kan, Heeft misschien paard tot beschikking - Diekec, kan met paard als iemand zo vriendelijk wil zijn om mij dan met de tralie op te halen. - Lous, heeft eigen paard
15 mei
- biancailona kan, heeft eigen paard - Fading kan, Heeft misschien paard tot beschikking - Junia kan, heeft eigen paard - bicci, krentebol. - roontje, fiets/te voet - Fosco, Heeft eigen paard - neemt dan wel een fietser en stalgenoot mee. - Diekec, kan met paard als iemand zo vriendelijk wil zijn om mij dan met de tralie op te halen. - Lous, heeft eigen paard