Ik meld 2 kandidaat modellen aan.

De één is Samaranch, mijn KWPN en de ander is ons eigenwijze Dartmoortje Prince. Een zeer fotogeniek en eigenzinnig dondersteentje.
Desperado is er natuurlijk ook nog.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amable schreef:Ik weet wrs nog wel een gave voskleurige KWPNer die op Z niveau gereden wordt en mee wil doen. Tis misschien wel handig als de fotografen die mee gaan kiezen wat voor modellen ze willen? Met 10 man moet er nog wel een keuze te maken zijn. We kunnen denk ik iig commanche vragen en we zouden bijv ook kunnen kijken dat we alleen voor ruinen/hengsten gaan om excessen als de vorige keer te voorkomen?
Amable schreef:Ik weet wrs nog wel een gave voskleurige KWPNer die op Z niveau gereden wordt en mee wil doen. Tis misschien wel handig als de fotografen die mee gaan kiezen wat voor modellen ze willen? Met 10 man moet er nog wel een keuze te maken zijn. We kunnen denk ik iig commanche vragen en we zouden bijv ook kunnen kijken dat we alleen voor ruinen/hengsten gaan om excessen als de vorige keer te voorkomen?
Blanket schreef:Ik wil ook wel mee als fotograaf!Zijn de L&DD goed te bereiken met het OV?
Jinte schreef:Amable schreef:Ik weet wrs nog wel een gave voskleurige KWPNer die op Z niveau gereden wordt en mee wil doen. Tis misschien wel handig als de fotografen die mee gaan kiezen wat voor modellen ze willen? Met 10 man moet er nog wel een keuze te maken zijn. We kunnen denk ik iig commanche vragen en we zouden bijv ook kunnen kijken dat we alleen voor ruinen/hengsten gaan om excessen als de vorige keer te voorkomen?
Dat laatste is wel een pre vind ik! Comanche zou ik erg graag weer voor m'n lens willen hebben.
Een paard op Z-niveau klinkt ook erg leuk, en weer heel anders dan bijv. Jauke, Grafito en Comanche. Is wel leuk als er wat variatie in zit
Jinte schreef:Blanket schreef:Ik wil ook wel mee als fotograaf!Zijn de L&DD goed te bereiken met het OV?
Volgens mij niet zo heel goed maar dat weet ik niet zeker. Wat ook een optie is is om naar Amersfoort te reizen dat je met mij mee rijd, daar haal ik, indien Marjoow en Lauke ook mee gaan, hun 2 ook op. Dan kunnen we de brandstofkosten delen.