Ik plant alleen (in het kader van de bbq) een satéprikker hier
XFiemoX
Geplaatst: 12-03-11 09:19
@ Steph: Hebben ze het spoor/weg niet meer open liggen dan om bij jullie te komen Lijkt me leuk/gezellig alleen wacht nog heel eventjes met vast leggen totdat we onze vakantie geboekt hebben want we zijn er nog altijd niet eruit of het nou juni of juli word..Sowieso 17 juli kan ik niet dan verjaart mijn zussie
Maar die site van bbq.nl he als je dus zo'n menu besteld zit daar dan standaard de salades en sauzen erbij in? Zoja dan denk ik dat ik dat met Jayden zijn 1e verjaardag ook wel zal gaan doen (tenminste als het dan errug mooi weer is) want heb even gespiekt op die site en valt me reuze mee die prijzen zeg
Fiems, nee nu nog erger! Vanaf maandag is onze straat de hele week afgesloten.... Ze gaan opnieuw asfalteren en daarna worden de bermen hersteld.... Maar met het spoor zijn ze eindelijk klaar
wbt de bbq pakketten,volgens mij is dat incl salades en sauzen
Ow dus vanaf maandag kan je man er niet in of uit? Ik weet nog dat het vorig jaar net een boesboes was whahahahahaha en elke keer stuurde de tomtom ons terug naar het punt waar ze juist het spoor afgezet hadden, en wij maar niet kunnen vinden hoe we anders over het spoor konden komen
Ik ben idd benieuwd hoe we weg moeten komen! We mogen wel lopend als ze opnieuw gaan asfalteren,thank god wonen wij in het begin van de straat.
Hahaha de buschbusch, ik ben benieuwd waar de tomtom jullie heeft langs gestuurd destijds haha
saroanda
Geplaatst: 12-03-11 11:59
@fiems: wij gaan ook voor Sven z'n b-day bestellen bij barbeque.nl. Ik heb er vorig jaar voor meer dan 50 man besteld, en afgelopen kerst voor 12 personen. Ik ga nooit meer zelf boodschappen doen als we met minimaal 5 mensen willen bbqén of gourmetten. Voor dat geld kan je het namelijk niet zelf doen, er zit zo ongelooflijk veel bij, en je houdt heel veel over! En de kwaliteit van de producten is geweldig, geen standaard stukje vlees, maar allemaal heerlijk gemarineerd! Broos, kruidenboter, suzen, salades etc.. etc.. Ook van de beste kwaliteit, en niet zoals een bakje huzarensalade
Waarom woon je zo ver weg Steph Heb je slaap plaats voor mij en Roan
Chubby
Geplaatst: 16-03-11 22:22
Chloe, wij kunnen eventueel wel samen rijden! En ik rij ook nog gratis ook... Aan de reistijd kan ik weer niet zoveel veranderen...
pantuf
Geplaatst: 16-03-11 22:25
Ow dat gratis rijden is wel leuk Reistijd ben ik op zich wel gewend, als ik maar niet alleen ben. Ligt er een beetje aan hoe lang we er dan zijn..... Ga bv niet voor bij wijze van een uurtje 6 uur in de auto Maar een bbq zal geen uur duren
Chubby
Geplaatst: 16-03-11 22:27
Ik wacht ook even af wanneer e.e.a. gaat plaatsvinden, want zo'n eind in de auto en zo ver van huis terwijl ik al bijna uitgerekend ben, zie ik niet zo zitten
Nathazzz
Geplaatst: 16-03-11 22:29
chloek schreef:
Ow dat gratis rijden is wel leuk Reistijd ben ik op zich wel gewend, als ik maar niet alleen ben. Ligt er een beetje aan hoe lang we er dan zijn..... Ga bv niet voor bij wijze van een uurtje 6 uur in de auto Maar een bbq zal geen uur duren