Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vasthi schreef:Anders moeten alle Tinkerfans jouw werk maar gaan terroriseren Pellie om te zorgen dat je mee kan. Als iedereen belt zijn ze het snel zat hoor en geven ze je de hele week vrij, hahaha. (is poedersuiker het nette woord voor sj*t?
Vatshi? Het wordt steeds mooier Kinglover, volgens mij zijn er geen ezeltjes hoor in A'foort.
Kiara verkopen? Dat klinkt niet euk zeg!
Pellie schreef:Lieve collega's,
Zoals jullie weten ben ik dol op mijn paardje Gammon en alles wat daarmee samenhangt.
Nu zijn er op de data za. 13 sept. en za. 11 okt. activiteiten rondom de Tinker (het ras wat Gammon is) georganiseerd (zoals een keuring) waar ik erg graag bij wil zijn. Helaas, beide dagen moet ik werken!!! Om het mezelf wat gemakkelijker te maken vraag ik via deze weg of er collega's zijn die met me willen ruilen.
In het eerste overzicht de collega's met wie ik eventueel ruilen kan en in het tweede overzicht de weekenden waarop ik een tegenruil kan doen.
(en het eind van de brief)
Als iemand liever een andere dag ruilen wil moet dat ook kunnen natuurlijk. En als het überhaupt niet past ook goed, dan kijk ik diegene nooit weer aan...
Groetjes Michèle
peeky"]
[quote="*Tequila* schreef:Gaat die speeskeek voor of na de dierentuin op???? Anders ben ik bang voor vreeeeeeeeemde situaties