Ruiterkamp boven de 20

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:21

Nimber schreef:
Lijkt mij ook wel grappig misschien met clinics van boktruiters? ben heel benieuwd

Ben dan wel geen 20+ maar wilde even reageren Haha!

Misschien zou het ook leuk zijn om op het volgende Bokt pony kamp een clinic te organiseren Lachen
Leert jeugdig Bokt er ook nog wat van

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:28

Zou 18 plus ook mogen want alle ponykampen gaan maar tot en met 17 (of ja, je hebt iig echt zo weinig ponykampen waar je naartoe mag als je 18 bent)
Het lijkt mij ook wel leuk maar dan moet ik nog maar kijken of ik mee zou mogen he.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:10

Gaat we onder eigen duiven schieten Heike? Tong uitsteken *LOL* www.recreatieruiter.nl voor hen die overal in het land eens willen rijden.
Maar zonder gekheid, ik wordt graag op de hoogte gehouden. hulp nodig, PB maar..... als meubilair van de NVVr weet ik wel zo een en ander hoe zoiets in z'n werk gaat.

ghislaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:28

Lijkt me ook wel leuk zo'n kamp.. Moet wel kijken wanneer dat het is.. Kunnen we niet gewoon vast een datum prikken of iets dergelijks..

Als er misschien iemand uit de buurt komt en en die gaat toevallig erheen en heeft een plekje vrij in de trailer.. Steek ik vast mijn hand op, over het financieéle gedeelte worden we het dan weleens..

Ik hoor het wel

Vicky_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:50

leentje"]
wel in een vakantie !!!
[/quote]

Vallen de Nederlandse en de Vlaamse vakantie's samen? Want daar ben ik niet van op de hoogte.

[quote="ghislaine"]
Kunnen we niet gewoon vast een datum prikken of iets dergelijks...
[/quote]

Ik zie voor mezelf het voorjaar best zitten, maar wat verstaan jullie onder 'voorjaar'?

En waar zou het dan doorgaan?

[quote="Paulien schreef:
ik zou dat best willen, als er bokkers zijn die mij over me galoppeer angst kan krijgen met een super mak paard graag zelfs.. want wordt er zelf gek van dat ik me zelf dat maar niet meer voor elkaar krijg

Dan kunnen wij samen rijden, jij bent bang voor de galop en ik heb al lang niet meer fatsoenlijk gereden, dus ik weet niet hoe het er bij mij zou aan toe gaan.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:54

Nee die vakanties vallen bijna nooit samen, maar met mij hoeft er voorlopig geen rekening gehouden te worden ov het kostenplaatje Knipoog Bloos

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 01:30

Het kan ook op onze manege. Nadeel is dat er niet echt veel stalen zijn.

Verder is in Mortel een leuke manege. Met stallen en weidegang. Een hele grote binnenbak. Ik geloof 20x100. Grote buitenbak met springmateriaal en een gewone buitenbak. Het ligt bovendien tegen het bos aan.

De NVVR is daar ook geweest. Erg leuk. Er zijn zelfs slaapzalen.

Clinics zijn dan wel te regelen. Misschien weet Ikke wel hoe duur dat is geweest. En anders kan ik daar wel eens naar toe bellen.

We kunnen anders ook een lang weekend gaan. Met een of andere feestdag erbij ofzo?

[enne] ik wil mijn paardje wel delen met iemand die anders geen paard heeft...

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 09:11

Ik heb ook weleens zitten denken dat het jammer is dat ik pas zo laat ben gaan rijden, ook ik ben nooit op ponykamp geweest.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:04

Lijkt me harstikke leuk.... hoop dat je het voor elkaar kan krijgen dit te regelen, indien de kosten niet te hoog zijn (wil wel mijn eigen paard meenemen) kan je op mij rekenen!!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:08

ghislaine schreef:
Lijkt me ook wel leuk zo'n kamp.. Moet wel kijken wanneer dat het is.. Kunnen we niet gewoon vast een datum prikken of iets dergelijks..

Als er misschien iemand uit de buurt komt en en die gaat toevallig erheen en heeft een plekje vrij in de trailer.. Steek ik vast mijn hand op, over het financieéle gedeelte worden we het dan weleens..

Ik hoor het wel

ik ga met de vr8wagen , misschien gaat lou en mirjel mee....als het 18 + is Haha! , dan zou er heel misschien wel een bij kunnen,en ik woon vlak bij jou...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:09

enne by the way lijkt het mij nog steeds het leukst om naar zee te gaan......dan maar geen rijlessen.

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:10

een lang weekend is een super idee kan ik alvast een stal reserveren voor mijn paardje... wil haar ook wel delen voor dat weekend.. ze is alleen niet erg makelijk dus een verzekering moet je wel afsluiten Ziek

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:56

idd een weekend kan ook, maar dan wel graag een lang weekend, dwz vrijdag niet te laat aankomen (rond voormiddag?)
dan ben ik zeker van de partij, dan is het ook niet zo duur neem ik aan, alleen waar kunnen we zoveel paarden ineens kwijt? de manege in ambt delden heeft best een hoop stallen, die staan volgensmij normaal ook altijd leeg, met concours staan we daar altijd in, misschien kunnen we daar iets organiseren? (kunnen we gelijk de cross oefenen daar Haha!:D)

Vicky_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 19:01

Ik zie een kamp zoals bij liberty nog het meest zitten, omdat ik vanuit België moet komen (net zoals leentje en Minne) en ik geen eigen paard heb om mee te gaan op weekend.

Maar ik volg het hier verder wel en zal zien hoe jullie ideetjes nog vorderen...

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 19:13

Vroeg in het voorjaar in een deel van NL kan je nog paarden in de wei kwijt.. dat zou voor een hoop al flink wat geld schelen..

Ik heb iig wel interesse. Lachen

ghislaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 19:14

Zijn er al voorderingen? Over het aantal mensen.
Misschien is het handiger om een poll te gaan doen Misschien een idee ?
Het is mijn altijd goed.

En Crossmonster alvast bedankt voor het aanbod...

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 20:18

Oe leuk leuk leuk Haha!
Ik wil ook erg graag mee, alhoewel ik 250 euries ook best veel vind. Ik kan waarschijnlijk geen eigen paard meenemen.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 00:27

IK wil ook ik wil ook maar moet daar wel paarden kunnen huren

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 08:19

leuk idee!! *LOL*

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:09

Gaaf die van mij is wel zo'n cross monster.. doen we lachen..

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 03:03

Nou,

Ik zal de manege in De Mortel wel even bellen. Voor een lang weekend.

Daar hebben ze gewoon een goede binnenbak en buitenbak en bos in de buurt. (er tegen aan)

Verder hebben we gewoon ons eigen plekkie. met slaapzalen. Dus daar is ook aan gedacht.

Ik bel gewoon voor wat info, en wanneer ze vrij zijn.

En och. De leeftijd maakt niet zoveel uit. Alleen heb ik niet zoveel zin om met allemaal 13 jarige te zitten. No offence!

Oh ja De Mortel ligt bij gemert. Dus NB.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 03:10

Even wat foto's
Afbeelding
Waar we dus zouden slapen.

Afbeelding
slaapzaal

Afbeelding
washok
Trouwens ze hebben 7 douches.

Afbeelding
waar we gewoon wat kunnen zitten. (wie speelt er piano??)

Afbeelding
En wie kan er goed koken?

Afbeelding
Binnenbak

Afbeelding
een van de buitenbakken

Afbeelding
Als we met een kleiner groepje zijn is dit anders een oplossing?

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 08:41

Oe Hyper! ! Ik heb daar ook wel zin in!!! Maar wel enkel als er echt de garantie wordt gegeven dat ik heeeeeeel wat kan bijleren PLUS als mijn hengst welkom is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:05

Zal wel (zonne)blond zijn, maar heb nog niet kunnen lezen waar die laatste locatie is en wat de kosten ongeveer zouden kunnen worden. Ik vind t een leuk plan, maar moet er nog eens over denken.

denxxxise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:07

hoi
ik wil ook heel graag mee ..maar ik moet dan wel heel lang rijden
maar dat geeft niet *LOL* En ik neem mee een kruising tussen een belg en een shire Haha! ,,is dat ook goed,, mij gaat het echt om de fun ,,,,nou ik hoor het wel ...

OK dan! groetjes van jaecqueline en hummer