Boktmeeting in het zuiden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:51

Ik wil ook wel mee, maar ik heb geen vervoer.
Als jullie ooit zin hebben om hier in het joe mann te komen rijden Haha!...

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:35

AnnaBabs schreef:
voor geldrop gaan ze toch paarden huren bij Meulendijks? dus iedereen kan mee volgens mij (mits je op die datum niks te doen hebt ).
ennuh hoeveel weeg je dan? en hoe groot zijn die pony's? Ik rijd met mijn 1m67 en nog geen 50 kilo ook nog op forrest van 1m33...ok er is een grotere in de maak, maar toch Haha!

Ik weeg 58 kg en die pony's zijn ongeveer 1.30m.
Hij heeft wel een paar grotere maar die staan jammer genoeg verder weg.

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 13:57

ik wil wel mee *LOL*

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 20:26

Is er eigenlijk al een datum bekend?

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 20:44

Nee we moeten even op een reactie van Anna wachten

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 20:54

Ik heb dus ent in de andere topic van 21 sept. gezien dat ze alleen paarden verhuren MET begeleiding dus Meulendijks kan ook al niet!
Wel eene andere in Heeze maar ja... hoe gaan we daar dan komen Zonder vervoer... ( Anna dus )en meerdere

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 00:44

Ja mijn voorstel is dus gewoon om een meeting te regelen met een paar mensen. Het zou natuurlijk heel leuk zijn als iedereen een paard had, maar ik weet niet of dit haalbaar is. Ik kan aan de staleigenaar vragen of ik de moeder van lucas mee mag nemen, maar die is buiten zo opgefokt. Ik denk dus ook dat dit niet gaat werken als Robin,pasja en forrest meegaan. Robin en pasja zijn al wat ouder en forrest stapt heel erg langzaam. Lucky wil constant voorwaarts en als ze dat niet mag word ze ontzettend vervelend. Dit lijkt me dus niet zo verstandig .
En idd Nathalie, een rustige rit lijkt me ook fijner.
Ik denk dat we even moeten wachten tot iedereen weet wie er een paard mee kan nemen en dan kijken wat we doen.
Ik zal vast even een overzicht maken wie er mee gaan en wie er een paard heeft.

Anna (annababs)- evt. Forrest
Petra (Spoekie) - evt. Forrest
Meike (zilverster)- Pasja?
Pasja (richelle) - Shanti
Wilfredlover (jaqueline) - geen paard
Supertygetje (yvonne) - geen paard
Nathalie - Camilla + Robin
Solide - Solide
xtostarlight- geen vervoer (dus ik neem aan dat die niet mee gaat, anders even melden Haha!)
Sk3ter - geen paard

Ik heb het even uitgerekend (:D) en we komen (als Nathalie vervoer kan regelen voor Robin) 3 paarden tekort. wilfredlover, Sk4t3r of supertygetje (ligt eraan wie er dan evt op Robin kan/mag)en Spoekie of ik (ligt eraan wie er op forrest gaat) en dan is het nog de vraag of Meike Pasja mag lenen.

Dan is mijn idee: we maken een rustige staprit en wisselen (bij de paarden waarbij het mogelijk is) tussendoor een keer af (maar dit word misschien een heel gedoe). OF we spreken gewoon ergens af en degene die wil neemt zijn paard mee.
Of heeft iemand nog een idee waar we paarden kunnen huren?
Ik hoor het wel als het geen goed idee is! Ook als je een beter idee hebt natuurlijk Haha! !

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 00:53

xtostarlight schreef:
Ik wil ook wel mee, maar ik heb geen vervoer.
Als jullie ooit zin hebben om hier in het joe mann te komen rijden Haha!...

Als ik vervoer had, zou ik het graag doen . Maar ja dat blijft een probleem denk ik.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 09:29

o sorry, nee ik kan niet mee.
We hebben geen trailer en ik ben niet zo'n held op vreemde pony's Bloos!

Jullie veel plezier iig Haha!

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 10:41

Ik weet niet wanneer de rit is, maar ik ga binnekort langs bij de eigenaar van m'n vorige verzorgpony's en die heeft nog 2 pony's staan in Mierlo maar zoals ik al eerder zei die zijn best klein dus als het mag, dan krijg ik zeker van jullie commentaar.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:14

Tuurlijk krijg je geen commentaar joh.. Wat boeit dat nou hoe klein ze zijn? Al ga je mee op een shetlander. Tong uitsteken

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:34

Je krijgt toch alleen maar commentaar als je te zwaar of veel te groot bent maar als je dat bent neem ik aan dat je er uit je zelf niet op gaat...toch? en we houden het toch gezellig dus doen we dat niet hoor!
Maar wat word de route Anna ik dacht misschien Helmond/Nuenen/...? Eindhoven?

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 12:02

Ik ben 1.68m lang en weeg 58kg de pony's zijn 1.30m, hij heeft wel grotere maar die staan gewoon bij zijn huis en dat is verder weg.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 12:07

Wie er op Robin mag zien we dan nog wel áls ie uberhaubt mee kan natuurlijk.

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 12:26

wilfredlover schreef:
Ik ben 1.68m lang en weeg 58kg de pony's zijn 1.30m, hij heeft wel grotere maar die staan gewoon bij zijn huis en dat is verder weg.

Zijn dat die kleine zwarte dartmoortjes?

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 13:43

Pasja"]
[quote="wilfredlover schreef:

Zijn dat die kleine zwarte dartmoortjes?
[/quote]

Nee die verzorg ik al heel lang niet meer, dit zijn gewoon welshjes, maar als het mag dan moet ik even kijken welke ik meeneem want 1 ervan mept wel.

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 15:09

Als het goed is maken we alleen een rustige rit, dus ik zou niet inzien waarom je niet mee zou kunnen Jaqueline met die welshjes.
En een hele brutale vraag misschien, maar zou je ze alle 2 mogen lenen denk je? dan zouden petra of ik erop kunnen namelijk (wij wegen nog geen 50 kilo allebei) en dan komen we namelijk nog maar 1 paard tekort (als nathalie vervoer kan regelen voor robin tenminste). En dat zou dan voor supertygetje zijn, maar die kan evt op luuts. Moet ze alleen ook vervoer voor regelen.
Ow en als er eentje mept Jaqueline, dan moet die maar achteraan gaan lopen. Dan krijgt ie daar geen kans voor denk ik. (forrest wil het ook weleens doen als er een paard aan zijn kont gaat zitten, maar dan krijgt ie een optater van me).

Ja de route. Dat ligt aan het verzamelpunt. Maar dat zal wel in Helmond zijn neem ik aan. Dan kunnen we idd door naar nuenen rijden, of naar geldrop? Eindhoven lijkt me een beetje ver.

En zoals ik al zei: als jullie betere iedeeen hebben dan hoor ik het wel Haha!

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 15:46

ow en dan nog iets: Wie weet er een geschikte plek om af te spreken? dat klinkt namelijk allemaal wel leuk dat iedereen zijn paard mee neemt, maar waar laten we de trailers? ik wil wel bij ons op stal vragen of het mag, maar ik denk dat de staleigenaar daar niet zo blij mee is .

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 16:08

Ik weet niet of ik ze alle 2 mee mag nemen want als het mag dan moet ik wel met zadel en hoofdstel enzo gaan slepen, ik weet niet waar we afspreken, maar ik hoop wel ergens waar ik goed kan komen met de pony en niet teveel op de weg.
Misschien kunnnen we afspreken op de Heide aan het begin bij Mierlo over het viaduct daar rechts is een grote parkeerplaats.

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 16:11

wilfredlover schreef:
Ik weet niet of ik ze alle 2 mee mag nemen want als het mag dan moet ik wel met zadel en hoofdstel enzo gaan slepen, ik weet niet waar we afspreken, maar ik hoop wel ergens waar ik goed kan komen met de pony en niet teveel op de weg.
Misschien kunnnen we afspreken op de Heide aan het begin bij Mierlo over het viaduct daar rechts is een grote parkeerplaats.

Mocht je ze allebei mee mogen nemen, dan lijkt het me niet meer dan redelijk dat degene die op die andere gaat mee helpt sjouwen!
Ehm ik weet niet waar die Heide precies is, maar dat klinkt wel goed. Kun je van daar uit goed buitenrijden?

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 23:07

Ja hoor Anna die parkeerplaats die ik bedoel is aan het begin van Heide ik ken de weg daar ook goed.
Je moet wel op de ruiterpaden blijven en als je op het brede pad wilt dan mag je niet in het midden rijden omdat daar altijd huifkarren rijden van het bedrijf waar ik een hele tijd geleden voor heb gewerkt.

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 00:40

Ja volgens mij weet ik wel waar je bedoelt maar 1 probleem ik weet nog niet zeker of ik Shanti mee kan nemen... Scheve mond
Als het mag ben ik daar zo dat is net 5 min er vandaag Haha!

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 15:28

ok ik vraag wel aan Meike of zij weet waar dat is en anders zoek ik het wel even op. Hoe lang is dat rijden vanuit stiphout? anders moeten we daar namelijk ook even een pauze inlassen.
Zullen we alvast een datum prikken? ik kan elk weekend behalve het weekend van 21 september. Dus roept u maar!

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:41

Dan.... 14 september op zondag?

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 16:07

Ik denk dat het van Stiphout 1uur á 1,5 uur rijden is.