Ik heb er gister nog een met mijn mama gemaakt ! Ik mocht de koekjes stampen voor de bodem
Ik en Anne mochten ook koekjes stampen! We konden alleen niet lang genoeg wachten tot ie goed was, dus hadden we de gehele taart maar even in de vriezer gestopt
Ik denk dat ik niet mee kan meisjes! Ik zit zo ongelooflijk vol met activiteiten, deadlines en tentamens. Dus zoek maar een datum uit met z'n allen en ik zie wel of ik mee zou kunnen. En ik ben ook niet zo rijk meer de laatste tijd.
Ik zou trouwens een andere locatie ook wel een keer heel leuk vinden. Utrecht is dan wel heel centraal, maar nog geen half uur later sta je ook al in Amsterdam. En de Kruidvat heeft weer kaartjes. Dan hoeven de kosten ook niet hoger worden.
Ik bedoel, het lijkt mij ook heel vet om in de zomer ergens in de natuur heerlijk te picknicken. Dan kunnen we het ook echt over het geloof hebben, in plaats van winkel in en winkel uit.
Het moet wel te doen zijn, 'even' heen en weer. Ik heb sowieso Amsterdam vrees . Maar met elkaar eten is sowieso al heel anders dan 'winkel in winkel uit'. Kun je al heel anders met elkaar kletsen/praten . Ik ga nog steeds voor Utrecht