Even een "upje". Ik ben even alles in mijn agenda aan het schrijven hè. En we hadden 29 mei (dat is op een zondag) afgesproken, en dan zouden we bij elkaar blijven slapen. Maar nu komt de grap. We hebben 30 mei (maandag) helemaal geen vakantie oid, dus dat kan helemaal niet
Kunnen we niet 28 mei afspreken, gewoon aan het eind van de middag/begin van de avond, en dan een gezellige avond ervan maken, en dan zondag naar de bioscoop (en shoppen eventueel) en dat we dan van het avondeten met zijn allen een lunch maken?
Ik moet dan wel even kijken, ik ben 24 mei jarig namelijk, dus ik weet niet of ik mijn verjaardag dan die zaterdag/zondag vier of die zaterdag/zondag ervoor..
__nina
Geplaatst: 31-03-11 17:56
Ik kan denk ik wel, alleen waarschijnlijk ben ik niet al te gezellig We hebben op vrijdag gala en ik heb zo'n gevoel dat we die nacht niet veel slapen
Haha, er waren ook mensen die op zaterdag moesten sporten, dus daarom zei ik ook "aan het eind van de middag/begin van de avond op zaterdag", dan kan jij ook nog de hele dag slapen Anina Haha.
Mijn aanbod van allemaal in tentjes bij mij slapen geld ook nog hoor Maar dit gaat natuurlijk over Rotterdam, als we 28 mei gaan kan ik dus niet, ik moet dan ook nog bij een moeder m'n beste vriendin op verjaardag
Lalee_
Geplaatst: 26-04-11 09:40
Jorinda__ schreef:
Maar wie kunnen er nou wel dan, 28 mei aan het eind van de middag/begin van de avond en dan 29 mei de hele dag? Want het is al bijna mei..