Clinic Judith Scholte (Amersfoort) *WORDT VERZET*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:46

*schop*
(ik zou het topic in de gaten houden terwijl mevrouw onder de palmbomen ligt te bakken! Boos! )

Brendahorseslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 16:33

Whahahhahahahaha, dies leuk Haha!
Maar ik ben benieuwd wie er allemaal komen hoor, want ik wil wel gaan kijken, lijkt me super...
Maaruh, weet je toevallig wanneer Judith Scholte zelf gaat rijden, zaterdagavond of zondagmorgen? Want dat wil ik natuurlijk niet missen Knipoog

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 16:40

Nee sorry dat durf ik niet te zeggen. Ik denk dat het afhankelijk is wanneer de meeste deelnemers aanwezig zullen zijn. En ik denk dat Anouk dat wel met haar af zal spreken...?

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 18:31

Ik zal nog maar een keer schoppen voor mevrouw! Knipoog

Brendahorseslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:32

Naja, dat moet Anouk dan nog maar wel vertellen want dan wil ik dat natuurlijk ook wel zien Knipoog
Maar dan wacht ik even af tot ze terug is van vakantie Lachen

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 11:55

Even vanuit het intercafe, heb de palmbomen even met rust gelaten Haha!. Thanx Miek, voor het omhoog schoppen van het topic!

Judith zal zelf rijden op de dag dat de clinic gehouden wordt (bij minder dan 15 deelnemers dus op 1 dag). Bij meer dan 15 deelnemers weet ik niet wanneer ze rijdt, misschien wel beide dagen! Zondag ben ik terug, zal ik inventariseren wie er meerijden en dan kan ik ook aan Judith vragen hoe ze het wil gaan aanpakken. Deal??? Tot zondag dan Haha!!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:50

Ik zou graag mee willen doen (moet dan wel even kijken of ik vervoer heb). Probleem is alleen dat ik absoluut niet weet hoe mijn paard in een vreemde omgeving reageert, ze is nog redelijk jong en bovendien ook niet echt een dressuurtalent. Ben dus bang dat ik mogelijk andere deelnemers in de weg zal zitten. Kan ook zijn dat ze zich keurig gedraagt, maar ik kan niets verzekeren van te voren. Is dit een probleem? Als ik mee rijd zal dit niet hoger dan B niveau zijn.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 21:18

Richtje, nee dat is absoluut geen probleem. De bak is 20x60 en je rijdt in een groep van 3. Zo erg zal je een ander dus niet in de weg rijden lijkt mij Knipoog Haha!! Bovendien lijkt mij het wel goed voor je paard om eens ervaring op te doen op een ander terrein! Ik hoor het wel van je!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 21:19

Oh ik ben dus nog even aan het netten vanuit Gran Canaria, in de pauze van de wedstrijd Ajax - nog wat. Het is hier een uurtje vroeger Knipoog.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 14:34

Dan ga ik even kijken of ik vervoer kan regelen, als dat het geval is ben ik van de partij.
Lijkt me idd erg goed voor haar zo'n ervaring, maar moet er wel bij zeggen dat ze op sommige momenten echt even zonder stuur en/ of rem kan zijn.
Maar ik neem aan dat ik wat dat betreft ook veel van Judith kan leren (voor zover ik haar ken, moet dat helemaal goed komen).
Rijden we trouwens in de binnen- of buitenbak?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 11:23

We rijden in de buitenbak. Zometeen eerst naar Saar, daarna zal ik de inventarisatie maken!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:31

Ik ben bang dat ik geen vervoer heb
Tenminste niet op zaterdagavond, zondagochtend kan ik evt. wel wat regelen.

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:15

Is het al bekend of de clinic zaterdag of zondag is of indien beide dagen; welke groepen er zaterdag of zondag gepland staan?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 20:49

Ik zal proberen om het op zondagochtend te plannen aangezien tot zover de meesten dan kunnen komen/kijken. Tot nu toe zijn de aanmeldingen:

Horselover (nedforum) B/L (+ betaling ontvangen)
Saluut B/L
Starletta (2 ponies) B/L en M/Z
Sprintje (onder voorbehoud van vervoer) B/L
Ikzelf B/L

Dan nog de personen die zich onder voorbehoud hebben aangemeld en die ik nog moet herbenaderen:

Chronos
Obsession (met de vos Jazz Haha!)

Tot zover mijn inventarisatie. Ben ik je vergeten??? Laat het me dan svp weten!!!

Er is dus nog meer plaats!!! Als we het op 1 dag houden, gaan we tot de 15 combinaties, en we hebben er nu definitief 6.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 13:22

Ik vroeg me ook nog af of er nog kijkers komen??? Wie weet kan er gecarpooled worden o.i.d. als er mensen vanuit verder in het land willen komen kijken.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 13:23

Excuus, ik zag dat ik Richtje helemaal vergeten ben in te delen! Richtje, weet je al iets meer mbt vervoer, uitgaande van de zondagochtend?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 22:05

Ik zal zeker komen kijken, om de dames aan te moedigen. En natuurlijk om te kijken of ik ze wel de juiste dingen vertel!!! als juf zijnde. Zelf kan ik helaas niet meedoen, ik heb gisteren pas voor het eerst op de Jazz gezeten, en die is niet in 2 weekjes klaar.

Jammer dat er nog niet zoveel aanmeldingen zijn, helemaal niet omdat we wel hier over een zz zwaar kampioene spreken die echt supergoed lesgeeft en traint. Ik denk dat velen heel veel aan haar hebben. En hoop voor de volgende clinic de mijne klaar te hebbben, zodat ik zelf mee kan rijden.

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 22:52

ik kom als het goed is kijken, heb daar van de winter een wedstrijd gepland, dus kan ik mooi de accomodatie bekijken. Wanneer is de definitieve startlijst bekend??

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 07:32

Pipo schreef:
Ik zal zeker komen kijken, om de dames aan te moedigen. En natuurlijk om te kijken of ik ze wel de juiste dingen vertel!!! als juf zijnde. Zelf kan ik helaas niet meedoen, ik heb gisteren pas voor het eerst op de Jazz gezeten, en die is niet in 2 weekjes klaar.

Jammer dat er nog niet zoveel aanmeldingen zijn, helemaal niet omdat we wel hier over een zz zwaar kampioene spreken die echt supergoed lesgeeft en traint. Ik denk dat velen heel veel aan haar hebben. En hoop voor de volgende clinic de mijne klaar te hebbben, zodat ik zelf mee kan rijden.

Op de Jazz,... Hmmm jullie hebben zoveel Jazzen staan, dat ik geen flauw idee heb welke je nu bedoelt Haha!.

Tja, ik kan de mensen ook niet dwingen mee te doen,... Het valt schijnbaar ook samen met de Hippiade waardoor er ook een aantal mensen van het andere forum afvallen. Er hadden nl. wel veel meer mensen interesse, maar die kunnen op deze datum niet. Heel erg jammer, hoe meer zielen hoe meer vreugd. En wat je zegt, Judith geeft super les en kan menig ruiter heel goed helpen. Nou ja, nog 2 weken, ik hoop dat er nog wat mensen bij komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 10:27

Nou die ene anoukie Haha!

Een vierjarige Jazz x Katouchon, waar ik meebegonnen ben. Er heeft nog nooit een foto op bokt van haar gestaan, omdat ze het erg slecht heeft gehad tijdens de bevalling van haar dode veulen dus ze ziet er nog niet echt repre uit. Voor ik allerlei dierenbeschermingtypjes over me heen krijg, doe ik het liever over een maandje als ze er weer wat beter uit ziet.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 18:57

Nog geinteresseerden?

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 19:00

Misschien een vriendin van mij. Ze moest nog even checken of ze geen wedstrijd had. Maar als ze mee wil doen laat ik het je zo snel mogenlijk weten!!!

starletta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:05

Ik kan helaas niet rijden.. vindt het echt jammer, maar heb geen vervoer i.v.m vrachtwagen die moeten ze zondag hebben en ik moet zaterdag werken. En de 14e nog een 1 start op concour. Is dit heel erg?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 22:30

WEDEROM WIJZIGING, CLINIC WORDT VERZET

Ik heb vandaag met Judith gesproken en in overleg met haar verzetten we de clinic. Toen we deze clinic zijn gaan plannen, zijn we beide de Hippiade helemaal vergeten waardoor er een hoop mensen die interesse hadden niet mee konden doen.

Sorry voor de mensen die al vervoer hebben geregeld etc., maar ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat het deelnemersantal te laag was om het door te laten gaan.

Goed nieuws voor de mensen die wel wilden meedoen maar die verhinderd waren: de clinic wordt wel gehouden, maar op een andere datum! Judith krijgt binnenkort haar nieuwe wedstrijdrooster binnen en daarna kunnen we een nieuwe datum prikken. Het zal dan sowieso op een zondag worden en de hele dag.

Ook wil ze er dan nog even over nadenken hoe ze het beste haar trainingswijze kan presenteren zodat het begrijpelijk is voor iedereen (het lijkt nl. heel simpel, maar dat is het uiteraard niet). Dat gaat het makkelijkste met praktijkvoorbeelden, wat ze graag wil laten zien met haar eigen paard(en). Maar dat horen jullie t.z.t. wel.

De mensen van wie ik al een betaling had ontvangen, krijgen dit teruggestort. Ik zal even kijken of het nodig is om deze boodschap per pb te sturen aan de betreffende personen, maar ik hoop stiekem dat het zo helemaal duidelijk is en door iedereen gelezen wordt!

Vragen? Schiet maar raak Knipoog.

starletta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:35

dan wil ik wel meerijden !! en met wat meer ponies als dat kan !?