in de mei vakantie zou wel kunnen ja,welke dag in de mei vakantie? want moet namelijk dan nog wel werken dus heb neit alle dagen vrijtegen 14 mei kan ik niet meer want dan beginnen mijn theorie examens,
ik heb geen meivakantie dat komt omdat ik wel carnavalsvakantie heb, 1 week lang, en die begint over 3 weken
judith__ schreef:14/15 mei word voor mei lastig zit dan in de examen periodeWanneer eindigt die Juud?
14/15 mei kan k ook niet.. Dan viert vriendin dr verjaardag.. pff haha is moeilijk een dag te vinden! Hmm.. en 4&5 juni?
Liinn schreef:judith__ schreef:14/15 mei word voor mei lastig zit dan in de examen periodeWanneer eindigt die Juud?examen duurt 4 dagen verdeelt over 2 weken.
ik kan altijd wel eigenlyk in het weekend moet alleen even kijken of het niet in me toetsweek valt haha, die datum krijg ik binnekoort hihi
Okeee, zullen we die datum dan aanhouden? Anders hebben we over een jaar nog geen datum hihi, ik zal Maureen even mailen
is goed ik laat wel horen als het toch in me toetsweek valt.. dan zou het eventueel een week eerder of later kunnen