Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eleionomae schreef:Blijheid schreef:Het hoeven (iig wat mij betreft) ook niet allemaal cakes/cupcakes te zijn hoorAls iemand iets anders lekkers kan maken is het toch ook prima
Ik denk dat we het wel in een thema moeten houden, dus of zoet of hartig.. en ik denk dat als we onze kraam vol zoet hebben en dan mooi versieren dat dat meer trekt dan hartig naast zoet (ik vind het ook een vieze combi als ik er zo overnadenk) Maar in zoet kun je ook meer dan cupcakes natuurlijk
Blijheid schreef:Mee eens, anders zijn we dadelijk ook qua datum afhankelijk van mensen die we niet kennen, terwijl het er toch vooral om begonnen is elkaar weer eens te zienOok een beetje raar als er zich meer mensen melden en er dadelijk maar 1 dzper kan
Blijheid schreef:Eleionomae schreef:
Ik denk dat we het wel in een thema moeten houden, dus of zoet of hartig.. en ik denk dat als we onze kraam vol zoet hebben en dan mooi versieren dat dat meer trekt dan hartig naast zoet (ik vind het ook een vieze combi als ik er zo overnadenk) Maar in zoet kun je ook meer dan cupcakes natuurlijk
Ik dacht bijvoorbeeld aan potten jam, als we deze zomer weer zoveel pruimen hebben dan maak ik zo een pan (dus aantal potten) vol
Eleionomae - Froukje
Blijheid - Brigitta
TE5 - Tessa
MarJon - Marjon
Gothic_TeZZy - Tessa
Falona - Hanneke
kathris - Anouk
Eleionomae - Froukje
Blijheid - Brigitta
TE5 - Tessa
MarJon - Marjon
Gothic_TeZZy - Tessa
Falona - Hanneke
kathris - Anouk
Toushie - Lindsey
Eleionomae - Froukje
Blijheid - Brigitta
TE5 - Tessa
MarJon - Marjon
Gothic_TeZZy - Tessa
Falona - Hanneke
kathris - Anouk
Toushie - Lindsey
Choce - Yara
Blijheid schreef:@Froukje: Je zou ook eens bij die lui van day for change kunnen vragen of die misschien ook een tekst kunnen maken en die bijvoegen bij je brief naar de gemeente, maakt misschien ook wel extra indruk én het is duidelijk dat we er echt voor een goed doel staan
Eleionomae - Froukje
Blijheid - Brigitta
TE5 - Tessa
MarJon - Marjon
Gothic_TeZZy - Tessa
Falona - Hanneke
kathris - Anouk
Toushie - Lindsey
Choce - Yara
lieniminnie - Carline