Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cennamitch schreef:maybe is dit een idee voor mensen die geen paard
tot hun beschikking hebben
http://diensten.marktplaats.nl/dieren-p ... -huur.html
Deborah_ schreef:Als het er niet staat zal er denk wel een mogelijkheid zijn om het er neer te zetten, als ze natuurlijk de goedkeuring geven dat het terrein gebruikt mag worden
Misschien wil onze instructeur het wel doen, hij geeft alle springlessenDenk dat een instructeur ook wel veilig is
Maar voordat we er uit gaan dat we het op de waterberg doen, moeten we denk eerst weten hoe en wat we willen en kijken wat er allemaal nog staat.
Misschien heeft iemand anders in de omgeving ook wel iets, waar dat kan
abbycootje schreef:Deborah_ schreef:Als het er niet staat zal er denk wel een mogelijkheid zijn om het er neer te zetten, als ze natuurlijk de goedkeuring geven dat het terrein gebruikt mag worden
Misschien wil onze instructeur het wel doen, hij geeft alle springlessenDenk dat een instructeur ook wel veilig is
Maar voordat we er uit gaan dat we het op de waterberg doen, moeten we denk eerst weten hoe en wat we willen en kijken wat er allemaal nog staat.
Misschien heeft iemand anders in de omgeving ook wel iets, waar dat kan
als jij of/en jessica zouden kunnen informeren of het uberhaubt mogelijk zou kunnen zijn.
Als jullie instructeur dat zou willen doen, denk ik dat we ook meer kans hebben dat we paarden zouden mogen lenen,
@ Daphne instructeur is altijd wel handig tijdens een crosstraining anders heb je er weinig aan
mocht het kunnen bij de waterberg, wie zouden er dan meewillen?
* Abby - Eigen pony
* Deborah- (hopelijk manege paard)
*
Deborah_ schreef:Als we op de waterberg kunnen zou ik dat natuurlijk erg leuk vinden, kan ik hopelijk ook mee springen.
Denk niet dat we een echte cross kunnen rijden met afstanden, het is meer cross hindernissen springen