Haha dat klinkt ook leuk! En dan teams maken van 2 of 3 ofzo Wat wij hebben gedaan met familiedag, ee groepje krijgt een land (of iets anders) aangewezen waarvoor ze in dat thema eten meoten make, samen boodschappen doen, en dan met z'n alle gaan klaarmaken, en dan heb je mateen avondeten Dat zou wel een beetje veel zijn denkik als we en gaan rijden en dat.
Evaaaaaa
Geplaatst: 26-01-11 21:09
wanneer tjsa. ik kan bijna elke zondag en in de carnavals vakantie vanaf dinsdag
Evaaaaaa
Geplaatst: 26-01-11 21:12
Met spelletjes is ook wel leuk ja ! misschien dat het wel mag in het rijweitje bij roos op stal, evt huren das toch neit zo duur. Dan kunnen we namelijk isa brees en atlas 'gebruiken' en evt. ook nog kathleen en amy met 1 van hun ponys omdat dat allemaal dichtbij is (als jullie dat natuurlijk willen met jullie paard/pony) En daarna/daarvoor nog ergens gaan luchen ofzo
denk dat brees gebruiken niet erg handig is... das geen beginnerspaardje en loopt bitloos, dat moet je wel kunnen. is ook geen gewoon bitlooshoofdstel, maar bosal. ook apart rijden.
Evaaaaaa
Geplaatst: 26-01-11 21:51
Ja daar heb je een punt ik denk dat isa de enige is die bijna alles toelaat
dus wat dan ik vind wel leuker als we tenminste nog iets met paarden erbij doen, daar houd iedereen hier tenslotte van
paintballen is wel heel leuk maar daar moet je 16+ voor zijn en aangezien er ook mensen onder de 16 in het topic zitten is dat ook niet zo'n goed idee.. Lasergamen is ook heel leuk en betaalbaar.
Dan houd paintballen voor mij al op, want ik ben pas 15
Shiirley
Geplaatst: 27-01-11 11:14
We kunnen ook workshop koken, dansen, sieraden maken of wat dan ook doen?
Breda20
Geplaatst: 27-01-11 11:51
Op Chico kun je ook bijna alles doen, die laat dat wel toe. Mij maakt het niet zoveel uit wat we gaan doen als het maar niet te duur wordt, gezellig word het toch wel. Je kunt ook paardenspellen doen zonder paarden, maar die wel met paarden te maken hebben. Maar er valt zoveel te bedenken... Ik denk dat we eerst moeten beslissen WAT we willen, WAAR we iets willen doen en WANNEER. Daarna kunnen we verder brainstormen over hoe precies e.d. (denk ik )
Liesjeloef
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-11 12:03
++Opties tot zo ver: * Surea te paard * Mastbos te paard * Schaatsen * Karten * Paintballen (16+) * Lasergame * Bowlen * Wandeling in het mastbos met honden * Carnavalsrit met wandelaars * Workshop
Dit zijn de eventuele opties tot nu toe, er even niet achter gezet dat er mogelijk is tot huren etc.
++En er zijn ook mensen die niet teveel uit willen geven, en ik denk dat dat vrijwel iedereen is, dus dat zouden we ook moeten kijken, er zijn namelijk ook prijzige dingen in het lijstje..
++Wanneer willen we het houden, in het weekend? En welke dag heeft dan de voorkeur, zaterdag of zondag, en welke maand(en)?
++ Wie willen er mee op meeting? En willen jullie het besloten houden, dus alleen mensen van het topic, of hoe meer zielen, hoe meer vreugd?