Ah super!! Over de datum heb ik gemaild! Zou ik vast contact opnemen met de manege of pas als ik een datum heb? hmm lastig
ptiteblue
Geplaatst: 20-02-11 12:37
Ja hoor, merrie kan stappen draven galoperen. Wijken in stap en in draf, schouder binnen in stap en in draf ook. Beginnen achteruit.
Maar mij moet je echt niet mee tellen, als de lokatie, datum ok zijn misschien, maar dan moet ik nog zien of mijn vriend wel zo ver wilt rijden met de trailer (het is zijn auto, lol).
't gaat bij mij een beetje aan de datum liggen, mijn vriend is vee verloskundige, en tot half juli heeft die echt geen tijd om te rijden, evt. kan ik een vriendin vragen maar weet niet of die naar Rosmalen wil rijden, zal 't van de week ff vragen
Ik kreeg de link van dit topic via pb toegestuurd! Maar... Helaas helaas, voor mij houdt het feest op! De United die ik reed, is verkocht. Dus ik wens jullie allen onwijs veel plezier en een enorm leerzame dag! Ik spot de foto's wel in het vervolg topic
Hebbesje
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-11 23:27
Jammer! Als iemand nog iemand met een United kent wil die diegene informeren? Als we ongeveer 10 combinaties hebben is het makkelijker opgeven aangezien als er af mochten vallen we dan toch voldoende combinaties over houden
Ik moet er eerst zeker van zijn dat we met 8 combinaties zijn, voor minder doet hij het niet. Als er 8 zijn is het waarschijnlijk vlug genoeg geregeld. Maar we moeten wel voldoende mensen hebben....