Ik zit trouwens zelf te twijfelen om de caravan mee te nemen, ik was vorig jaar zo jaloers! Heerlijk in je eigen bedje . Dit jaar ga ik iig niet bovenin de hoogslaper! Die bedjes zijn zo smal dat ik steeds het gevoel had dat ik eruit rolde, kon er zelfs slecht van slapen (ik ben zelf ook een heel breed 2 pers bed gewend )
een caravan mee dat is slim zeg! Helaas hebben wij er geen.. Is echt iedereen van bokt? dat is wel erg grappig! en met maar 16 plaatsen hebben we echt geluk
Tent meenemen? Heb zelf een hele grote (4p). Die had ik mee op trektocht afgelopen zomer. Hihi die ging natuurlijk niet mee op het paard Kan ik mijn paard van 22 toch niet aandoen (en mezelf ook niet) Ik heb er ook onwijs veel zin in!
Venthe
Geplaatst: 14-01-11 08:26
We hebben geen tent meer, wij gaan nooit camperen Ach 5 dagen in een smal bedje is ook weer geen ramp Ik heb er ook zin in!
Ik wil misschien ook wel zondag al... is veel fijner met verkeer.... Is wel vakantietijd, maar toch... Welke B&B ga jij?
petrea
Geplaatst: 14-01-11 13:41
hallo luitjes
was degene die vorig jaar een sleurhut meehad niet bibi ? en wat betreft het slapen dat doe ik wel weer als ik thuis kom heb vorig jaar vreselijk gelachen dat wil ik niet missen ben benieuwd welke dressuurders er dit jaar bij zijn ,heb leuke dingen beleefd vorig jaar ,als ik er aan terug denk krijg ik weer pijn in mijn buik van het lachen het paard wat in elk geval meegaat zal dezelfde zijn als vorig jaar maar, ben nog steeds zoekende naar een paard en als dat lukt neem ik er twee mee
Ik denk dat ik gewoon maandag ga... Hangt een beetje van mijn moeders rooster af wanneer ze moet werken. En natuurlijk van het geld want ik ga daarna ook nog op vakantie
Ik heb wel plannen om zondag al te komen, maar heb nog niet definitief besloten. Het is voor mij wel een stuk rijden, dus avond ervoor komen lijkt logisch. Is de eerste keer dat mijn paard echt uit logeren gaat op een onbekend adres. Paard is wel vaker verhuisd geweest, dus het zal wel loslopen
Yvie_Juudje
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-11 15:35
Zucchero schreef:
Ik wil misschien ook wel zondag al... is veel fijner met verkeer.... Is wel vakantietijd, maar toch... Welke B&B ga jij?
Ik heb me ook opgegeven maar pas om 19 uur vanavond. Weet dus voorlopig niet of ik er nog bij kan. Ik wist niet dat er maar zo weinig plaatsen waren en dat het zo vlug vol zou lopen. Heb ook nog getwijfeld omdat ik dacht dat ik veruit de oudste zou zijn. Maar dat valt dus mee ( ben 38 en kom uit Eindhoven). Heb nog nooit SGW of cross gereden. Wel 21 wp in B springen. Maar ik kan niet echt over naar het L want mijn paard haat blauw ( waterbakken dus) Ik hoop dit dan te overwinnen.
Ik ga ook naar de Bleeke Hoeve Toevallig bij Yvonne op de kamer Heleen, luchtbedje bijleggen als dat van de B&B mag?
Balen Esterb, ik gun het jou ook van harte, maar hoop wel dat andere mensen er niet voor af hoeven te vallen... Meestal betekent dat voor die persoon dan namelijk geen goed nieuws