JAAAAAA super dat jullie, anne karen en irma ook mee gaan! ECHT SUPER!!!
Dennis v m schreef:Waarom is de organisatie op eens overgenomen en waarom zijn er afspraken gemaakt over de tijd dat we daar zijn?? Wij moeten namelijk super vroeg weg hier als we om kwart voor 10 al daar moeten zijn. Ik ben Lara aan het proberen te bereiken of we met haar mee kunnen rijden. Als dat gaat spreek ik met haar wel effe wat af van tijd en als wij er niet om kwart voor 10 zijn, dan hebben we pech.
Hey dennis sorry
.... ik wist niet dat je op vakantie was, en ik vond het wel erg close to date worden... Bovendien was ik zowiezo al het een en ander over openbaar vervoer gaan uitzoeken, ik had tijd, en had ERG veel behoefte aan orde... want het was allemaal zo onduidelijk geworden.
Nogmaals sorry als je het vervelend vond, voor mijn gevoel heb ik ook niet echt de organisatie op me genomen, maar heb eventjes wat dingetjes op een rijtje gezet zeg maar
... maar wat mij betreft heb jij de volledige organisatie in handen hoor 
Over de tijd? Tja iemand vroeg hoe laat spreken we af, en toen had ik gewoon een voorstel gedaan, en voor ik het wist was dat voorstel een feit... ook wat dat betreft sorry!
Kun je me vergeven