Jayden slaapt ook wel in de auto. En vind het zelf ook niet zo heel erg om wat verder te moeten rijden . Anders laten we degenen zoals de noorderlingen als ook de zuiderlingen lijstje met diverse plaatsnamen wat zij wel te doen vinden, dus degene die uit het zuiden des land komen plaatsen hier een lijstje maar ook de noorderlingen dan zal er op die manier vast en zeker een plaats tevoorschijn komen wat zowel voor de noorderlingen als de zuiderlingen goed te doen vinden? En op die manier bedenken we dan tesamen wat dan daar te gaan doen?
Is dat niet wat?? Vind natuurlijk wel leuk dat iedereen van ons zouden kunnen komen...
Met mij kan iemand sowieso ook wel mee rijden geen probleem..
Als je geografisch kijkt zou Jannie het verste weg wonen. Kijk je naar de reismogelijkheden (snelweg) dan ben ik de pineut. Jannie en Mandy kun vrijwel direct een snelweg pakken.
Misschien is iets meer richting Utrecht makkelijker? We hebben wel naar noord en zuid gekeken maar zitten nu zo ver naar het oosten dat degene uit het westen wel erg ver moeten rijden.
Is het makkelijk als alle geïnteresseerde mij hun woonplaats pben en ik een plek opzoek die voor de 'uithoeken' ongeveer even ver rijden is?
dan kom ik wb de oosterlingen uit de uithoek, namelijk holten
XFiemoX
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-11 09:11
Preston Palace is voor mij bijna 2 uurtjes rijden 1 uur en 55min . Ik woon in Hoorn en vind het absoluut niet erg om bijv iemand op te pikken op de route..