[besloten] CBers gaan meeten!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke dagen kan je?

Zaterdag 8 Januari
4 (9%)
Zaterdag 15 Januari
8 (19%)
Zaterdag 22 Januari
6 (14%)
Zaterdag 29 Januari
6 (14%)
Zaterdag 5 Februari
4 (9%)
Zaterdag 12 Februari
5 (11%)
Zaterdag 19 Februari
5 (11%)
Zaterdag 26 Februari
4 (9%)

Totaal aantal stemmen: 42

Anoniem

Re: [besloten] CBers gaan meeten!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 14:04

Ik heb 'm nog niet ingevuld want in januari wordt mijn schoonopa 87 :+ en het kan dat dat op die dag gevierd wordt........................... dus ik weet het echt niet!!!!

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:48

Pas anders de pol nog aan met 18 dec erbij misschien kunnen er meer die dag of juist niet maar dan weten we dat meteen.

hebben we ons eigen CB kerstdiner!!! hahaha

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 15:49

Ik kan hem niet aanpassen...uur is voorbij :(

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:50

ow chips modje vragen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:52

Ik zal ook even kijken of we 18 december al wat hebben... moet wel paardrijden die middag maar dan spreken we toch gewoon niet al te vroeg af?

Hoe zitten jullie trouwens qua zondagen?

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:55

ik vind een zaterdag fijner maar heb in principe nu niet zoveel meer staan de komende tijd :P

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 15:55

Zou ook kunnen maar ik dacht ivm bijv terug naar huis rijden, hoever is het voor jou Fleur?? Ik moet eigenlijk wel bzv zien :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:59

ohja :+ ik ook. De aflevering gisteren was echt weer heerlijk :+: (incl. zuchtende vriend naast me, hahahahahaha)

Voor mij is het wel een flink stuk rijden, Eindhoven is denk ik zo'n anderhalf uur met de auto. Trein is (gek genoeg) sneller, nou ja niet van deur tot deur (eerst de bus naar het station). Maar dat vind ik niet zo vreselijk erg hoor.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 16:07

Ik dacht dat ik erover heen was, maar werd toch weer emotioneel met het kijken... pff sinds het met mijn boer uit is kijk ik altijd met gemengde gevoelens!! Maar ik heb een leuke boer op msn uit de buurt alleen wil ik nog geen nieuwe relatie....dilemmaaaaaaaa. Hij is echt wel leuk op de foto en op msn, hij woont op 15 minuten afstand en melkveebedrijf..... *zucht*.

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 16:10

Ik kijk ook altijd graag naar boer zoekt vrouw. Op zaterdag is er geen reed op tv hahaha

Zo een boer gehad zonnetje leuk!! (droomt weg van een wei.... eigen paard aan huis...............)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 16:12

Ja, was alleen leuker geweest als wij een normale relatie hadden gehad, iig hij normaal had gedaan dan was het geen ex geweest :+ :P maar goed nu is het al zolang uit dat het gevoel echt wel weg is. Met hem ga ik naar Derek aankomende zaterdag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 16:15

Volgens mij dromen al die wijven die schrijven (hee dat rijmt) van een landje aan huis, soms verdenk ik ze ervan dat dat de enige reden is dat ze schrijven hoor... best sneu eigenlijk. Vooral die meiden die naar Peter schreven vorig jaar. Al dat gekakel over hun paarden... kom op zeg, kun je over niks anders praten?

Zaterdag is op Net5 altijd een leuke reeks crime-series. Maar niet de moeite waard om voor thuis te blijven (want ik heb de meeste op DVD :o ).

Zonnetje, lachen dat je met je ex gaat, is het al lang uit als ik vragen mag?

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 16:17

Nice wel een goed contact dus gehouden!

Daarom zou ik ook nooit aan zo'n programma meedoen.
Maar het is wel waar je als paardenliefhebber als eerste aan denkt, op de een of andere manier dromen die bijna allemaal van een woest aantrekkelijke boer hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 16:18

:j oh ik snap het ook wel hoor, hahaha. Zou een landje ook prachtig vinden. Jammer dat er een boer aan vast zit... :P

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 16:20

helaas wel ja............. ben wel benieuwd eigenlijk had laatst gelezen dat er best wel weer een aantal bokkers geschreven hadden die wie weet zit er dit jaar een gelukkige bij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 16:21

Ja, lijkt me lachen! Ik ken ook een aantal mensen die geschreven hadden maar die waren niet 'door'.

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 16:23

zal binnenkort wel eens neuzen in dat topic

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 16:26

Tis al vier jaar uit, hele hoop mee meegemaakt :+. Met tijden hebben we goed contact :+ Hij zit gewoon al lang psychisch niet lekker in elkaar. Komt dus doordat bedrijf, problemen over overname/ouders....zoals met veel boeren.

Na hem nog een boer gehad. Toen vond ik het allemaal niet zo interessant meer :+ dus ben er wel achter gekomen toen dat ik echt voor hem ging en dat hij een bedrijf had was een mooie bijkomstigheid... Ik heb niet voor niks ook op de HAS gezeten en ben 1e instantie veehouderij gaan studeren. Dus de interesse was er altijd al.

Maar goed, ik zoek geen boer voor mijn paardje, mijn papa heeft 3,5 hectare en een gratis stal voor mijn paard :+ hahaha.

En weet je, koeien hebben voors en tegens. Je kan nooit hele dagen zomaar weg, dat melken is gewoon ELKE dag. enzo.. Maar ik kon ook de positieve dingen eruit pikken, als boerengezin kan je (ja ver vooruitdenkend) wel in de zomer overdag met je kids een keer gaan zwemmen enzo. Dus je hebt op een andere manier weer meer vrijheid.

Maar zolans ik de kerel in kwestie niet echt leuk vind gaat het niks worden :P :P :+ :+
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 06-12-10 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 16:27

Oh ja en op tv, no way he!!! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 16:38

Nee dat lijkt mij ook niks, met je kop op tv.

Haha, met zo'n pa hoef je idd geen boer. Al is het wel leuk, wat je zegt, je hebt wel je vrijheid. Die heb je als kantoormiep niet zo *kijkt om zich heen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 16:40

Nee hahaha, ik vond het ook super leuk om mee te helpen. Ideale situatie: parttime werken voor the social contacts en dan met een boer, paardje aan huis, beetje meehelpen op het bedijf, kalfjes doen enzo. Mijn specialiteiten/taken waren altijd: kalfjes + jongvee voeren en de melkstal schoonspuiten, koeien opjagen naar de melkstal + ligboxen schoonmaken :D *ziet zich alweer lopen*. Maar toen studeerde ik nog, ik zou het nu niet aankunnen om fulltime te werken, paarden doen, met vriendinnen leuke dingen doen EN veel meehelpen. Ik heb het weekend ook nodig om paar uurtjes bij te tanken. Toendertijd stond ik altijd in het weekend, ook na het stappen mee in de put... Anderen verklaarde me voor gek, maar ik vond het gewoon echt leuk.

Hier dat kantoorwerk is zooo saai, slecht voor mijn lijf....

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 17:10

he stelletje (gezellige) kakelkippen! Dit is het meetingtopic haha...

18 december zou ik ook nog kunnen!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 17:14

Hahaha anders een brabo/limbo meeting :+ met zn drieen als Fleur niet kan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 17:18

Wheee, maar ik wil ook!

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 17:21

Kan altijd nog Marieke!!
Fleur moet ook mee! En Miranda en Wen! (en wie vergeet ik dan nog....)