en het kan dat dat op die dag gevierd wordt........................... dus ik weet het echt niet!!!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en het kan dat dat op die dag gevierd wordt........................... dus ik weet het echt niet!!!!
ik ook. De aflevering gisteren was echt weer heerlijk
(incl. zuchtende vriend naast me, hahahahahaha)
maar goed nu is het al zolang uit dat het gevoel echt wel weg is. Met hem ga ik naar Derek aankomende zaterdag!
).
oh ik snap het ook wel hoor, hahaha. Zou een landje ook prachtig vinden. Jammer dat er een boer aan vast zit...
. Met tijden hebben we goed contact
Hij zit gewoon al lang psychisch niet lekker in elkaar. Komt dus doordat bedrijf, problemen over overname/ouders....zoals met veel boeren.
dus ben er wel achter gekomen toen dat ik echt voor hem ging en dat hij een bedrijf had was een mooie bijkomstigheid... Ik heb niet voor niks ook op de HAS gezeten en ben 1e instantie veehouderij gaan studeren. Dus de interesse was er altijd al.
hahaha.
*ziet zich alweer lopen*. Maar toen studeerde ik nog, ik zou het nu niet aankunnen om fulltime te werken, paarden doen, met vriendinnen leuke dingen doen EN veel meehelpen. Ik heb het weekend ook nodig om paar uurtjes bij te tanken. Toendertijd stond ik altijd in het weekend, ook na het stappen mee in de put... Anderen verklaarde me voor gek, maar ik vond het gewoon echt leuk.
met zn drieen als Fleur niet kan