Boktbeque Soest

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 10:56

Het zag er echt heeeeeeel fout uit, het leek inderdaad net of Mo jou zat te aaien, ik moest echt even 2x kijken van: Wat gebeurt daar?? Verward *LOL*

Het was trouwens echt geweldig met al die dieren, wil ik later ook!! Die katten waren geweldig, vooral Onno, echt een komiek. Ik had Onno nog gered, die werd bijna verpletterd door Karin har kont! Haha!

En het was echt ideaal dat we niet zelf hoefden te klooien met vlees maar dat alles gedaan werd door de mannen! Cool

Kortom: het hele weekend was een succes en voor herhaling vatbaar!! (hint hint) Haha! Party!!

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 10:59

Inderdaad, Spades en Maarten vermaakte zich prima bij de barbeque. En wat Onno betreft, een heel klein katje die het zelfs een keer presteerde om vanuit de lucht midden op tafel te belanden hebben we veel lol gehad he Merilyn die de nagels van dit poesje in haar been heeft gehad...
Buiten dit poesje hebben we vechtende honden gehad, en ja onder de stoel van Bart waren ze aan het vechten, en Bart gewoon droog dooreten. Maar door een welgemikte voet van Prisca naar Jari, waren ze toch weer uitelkaar...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 11:19

Grrrrrr allemaal terriers bij elkaar tja dat is vragen om problemen hihi.

Maar die Sjimmie is net Jari wat een knuffelkont. Lovers .

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-01 11:24

oooh die honden.. drie lieverds!
hahaha en moos das echt een mallloot! die is nietmoe te krijgen!! Frusty en sjimmie achgossie wat een lieverd is dat!
en jari.. tja wat zullen we daar van zeggen Schijnheilig hihi aaaah nee Jari is ook een schatje.. vooral toen ie lekker bij pris op dr voeten lag te slapen Schijnheilig Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 12:00

Mijn god,
wat heb ik gelachen!!!!

Als ik zo jullie verslagjes lees lig ik weer in een deuk!

Die Onno spoort id niet! Maar hij is wel errug Lovers !

Ik voelde me gisteravond echt zo Remy! En aangezien wij geen computer thuis hebben kon ik het ook niet van me afbokken...

Dit moet vaker georganiseerd worden! Vrijwilligers?
Ik had gedacht aan 1 keer per maand of zo?

Btw, voor de mensen die het gemist hebben, iedereen was welkom, er heeft ook een algemene uitnodiging op Bokt gestaan, zie: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 66&forum=2
en later heeft "Ikke" nog een topic gemaakt omdat hij niet meer wist bij wie het georganiseerd werd.
Alle mensen die op die topics hebben gereageerd hebben ik en Prisca gepb't....

_________________
Love me or leave me!

Hey, where's everybody going?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjuimpje op 2001-08-06 12:01 ]</font>

Kitty

Berichten: 7710
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 12:08

Kimmy en ik zijn alleen bij de BBQ geweest omdat Kim de bus van half elf moest halen. Toen de laatsten kwamen om half negen, gingen wij net weer weg... Huilen

Maar ik vond het in elk geval erg gezellig! De heren hebben het vlees heerlijk klaar gemaakt en ook het warme stokbrood met kruidenboter was heerlijk!

Jari (hond van Prisca) heeft nog gevlogen, hetgeen hij toch wat minder leuk vond...

Bedankt allemaal! Suzanne, bedankt voor de gastvrijheid. Wat woon je daar trouwens mooi! Echt geweldig!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 12:18

oke dan ik was een beetje ondeugend maar verder toch wel lief Schijnheilig
*ahum*
nou sonja als ik jou in het echt ontmoet ben ik waarschijnlijk wel weer lief,maar als je op zo'n ponykamp met 20 bokkers in 1 kamer zit dan móet je gewoon af en toe lekker uit je dak kunnen gaan toch?
ik had ook een aantal namen verzonnen voor deze meeting haha maar daar was niet iedereen het mee eens Vingers aflikken
*grin*
als je mijn verslagje leest komen de namen er wel in voor...............*geen hint*
maar ik heb echt onwijs gelachen,echt het was geweldig.volgende keer ben ik er weer!* o o dan komt natuurlijk niemand mee*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 12:51

Citaat:
Op 2001-08-06 01:51, schreef BartVB:
Maar goed, heb een hooooooooop foto's gemaakt, die ga ik nu ('s nachts) ff uploaden maar het is echt heeeeeeeeel veel dus het duurt wel ff voor dat allemaal via die @(&#@&@( upload van Chello op de server staat. Dat wordt dus morgenvroeg voor die foto's te bekijken zijn (lees morgenmiddag, kans dat ik voor de middag al op ben is klein)..


Het is al middag hoor! En heb nog geen fotootje gezien Verdrietig !

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 12:54

haha Suus is uigeslapen hoor Verward .

Voor mijn gevoel is het nog nacht Frusty .

BAAAAART wakker worden foto´s
Party!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 12:56

Ik vond die actiefoto's van Levant en Ozep ook zo toppie! Werd er helemaal blij van! (Dank aan Maarten!)
Ik wil ze aan iedereen laten zien! Helaas is Bart nog in coma denk ik...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 13:01

Ja kom op Bart we willen fotoooooooo's!!!

Het is al 1 uur en je bent nog niet eens online?? Verward

Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 13:01

Het eerste verslag van een aanwezige die helemaal niets met paarden heeft, (ik was daarmee ook bijna de enige afgezien van Mo die echter al een les heeft gehad en verbazend rechtop zat Pling.
Ik ben ook 'pas' zaterdagmiddag aangekomen, nadat ik Yor en Sanderijn van Utrecht CS had opgepikt (weet iemand trouwens wat er in de jaarbeurs gebeurde?? Ik zag meerdere mannen lopen die de indruk wekten auditie te doen als de nieuwe 'leather man' bij de village people Lachen
Sanderijn heeft bijzonder netjes kaart gelezen en we stonden in no time voor de deur. Op bijzonder oostindisch ge-emancipeerde wijze werden 'de mannen' evrantwoordelijk gesteld voor het bak-proces (En nee, onze badkamer is nog niet schoongemaakt Haha!) We haaden gelukkig een luxe BBQ ter beschikking dus er kon weinig mis gaan en volgens mij smaakte het heel aardig (toch Mayo).......
Ergens heb ik ook nog geprobeerd te slapen, maar d'r bleven ene paar mensen tot ca. 6 uur kleppen en daarna was ik ineens klaarwakker....heb hier en daar een half uurtje gepikt geloof ik.....Ik heb nu nog steeds iets in te halen, maar dat zal tot het weekend moeten wachten Lachen
Al met al heb ik een heel gezellig weekend gehad, met dank aan iedereen die er was.
Gr,
Marco

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 13:04

Sorry Lief ga zodra ik bijgeslapen ben aan de badkamer beginnen Verward .

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41692
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 14:05

Hey, ik heb ook niks met Paarden hoor, Marco. En heb ook al een verslagje geschreven Knipoog

Maar ben as we speak bezig met de foto's, computer rekent zich suf om ze te verkleinen. Is nogal wat werk het zijn er namelijk bijna 200 Lachen *Grin*

Was om 13:15 al wakker Lachen Foto's komen er dus zo aan, nog ff geduld..

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 14:08

Dus daarom zet je dit maar bij Algemeen?
Zocht me suf!!!

Wacht in spanning af!!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41692
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 14:45

Pfff, foto's staan er. Ben nog steeds druk bezig met de omschrijvingen enzo.

http://www.vanbragt.com/fotos/?set=BBQ+ ... e&mode=big

Of (als je ze sneller wil bekijken):

http://www.vanbragt.com/fotos/?set=BBQ+ ... mode=thumb

Als iemand overigens foto's wil hebben om ze af te kunnen drukken (b.v. via http://www.hema.nl/fotoservice) dan moet je me maar ff mailen met de nummers (bestandsnamen) van de fotos.. De originele foto's zijn 1280x960.

_________________
"It never hurts to help" -- Eek the Cat

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-08-06 15:38 ]</font>

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 14:52

Toppie!!!!!!

ER zit alleen wel een klein foutje in, als ik klik op mijn foto van Ozep op de sprong in de lijst, krijg ik de foto van Karin te zien.
Om mijn foto te zien moet ik op Yor met Jur (Klinkt goed) klikken Verward

BEn er wel echt wijs mee! Bedankt!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 14:54

Supertoffe foto's tot nu toe! (ik ben nu bij foto 65 en ben dus nog nieteens op de helft Haha! )


_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]bok, bok, bok [img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-08-06 14:55 ]</font>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 15:03

Nu mijn kant van het verslag.

Het was een top-weekend.
Toen we vrijdagavond aankwamen op het terrein heb ik eerst heel hard zitten Kwijl Jeetje wat een terrein, een paardenhemel in Soest. Paardjes uitgeladen en in de Paddock gezet. Leys bleek Jurita erg lief te vinden, wat bij Leys qua gillen af en toe wat hengsten-reacties opbracht (Leys je bent toch ruin??? hihihi...)

Paarden vervolgens weer uit de paddock gehaald en ook Ozep en Levant uit het land gehaald. Ik liep met Ozep, of liep Ozep met mij???, wat een groot beest zeg, hihihi... Maar wel lief.

Toen opgezadeld en ik op Levant (1.63m op een paard van 1.69m, best apart gezicht) Levant was lekker voorwaarts en lekker makkelijk nageeflijk te rijden, toppie! Maar hij was wel erg sterk in m'n handen, maar dat overleefde we wel. Eenmaal terug op 't erf, paardjes afverzorgen en naar binnen.

Toen wilde we ETEN, want dat hadden weinigen nog maar gedaan. Het werd uitendelijk MacDonalds, wat het katje Onno ook erg lekker vond. Die zat gelijk met z'n neusje in de sausbakjes en vervolgens ook in m'n vinger die zo'n bakje vasthad Boos!
Toen maar eens gaan slapen Slapen

's ochtend gewekt door Sjimmie die in 1 rechte lijn over me heen stormde om vervolgens m'n gezicht te wassen Haha! Vaag beest, maar wel heeeeeel lief.
Ook al was het vroeg, ik voelde me erg wakker.

Toen gaan douchen en daarna eten. Paardjes klaarmaken en op pad, het bos in. Wat is het toch heerlijk zo'n omgeving, je komt echt tot rust geestelijk (lichamelijk werd dat erg moeilijk gemaakt Haha! ) Na ongeveer een uurtje gereden te hebben, wisselde Merilyn en ik van paardje, omdat ik het niet echt zag zitten om Levant drie uur lang in m'n handen te hebben hangen Haha! Dus ik op Sya en Merilyn op Levant. Lekker gereden en vervolgens bij een soort boshuisje even wat gedronken en weer op pad. We waren ongeveer 3 uur onderweg en toen waren we weer thuis. Daar was mijn bips erg blij mee *LOL*

We waren precies op tijd, want heel kort daarna kwamen Kitty en Kimmy al aan. Lekker geklets en al snel volgde de rest.

Toen we gingen BBQ-en verbaasde menigeen zich hoeveel ik naar binnen kon bunkeren Verward Hoezo? het waren maar 8 stukken vlees ongeveer, hihihi... Het was echt heel gesellie.

Toen moest ik van Thirza Sya een knuffelcursus geven, wat best geslaagd was. Toen ging Sanderijn stiekempjes aan de slag met Sya, waar ik met veel bewondering naar heb zitten kijken. Toen ik bij hun ging kijken heb ik zelf ook veel geleerd hoe dingen te voelen enzo. Niet zozeer hoe Sanderijn voelt (dat is onomschrijfelijk), maar Ikke (Geri) leerde mij hoe te voelen, wat ik zeker bij Iduna uit ga proberen.

Laat op de avond naar binnen, waar we als een stel bezetenen met z'n allen gingen bokken Haha! Al met al werd het steeds later en gingen we met z'n allen steeds meer onzin uitkramen, hihihi... Uiteindelijk tegen Bart z'n schouder aan in slaap gekukeld om om 8 uur wakker te worden en een poging te doen om naar m'n bedje te gaan. De eerste poging mislukte, want van de slaap viel ik tijdens het opstaan dus letterlijk om Verward Ik weet het ik ben vreemd, hihihi...

Toch gaan slapen voor een paar uurtjes om vervolgens weer een gezellige leerzame dag te ondervinden. Gekeken hoe Sanderijn Thirza hielp met Sya, waar ikzelf ook weer veel geleerd heb.

Toen we klaar waren, hebben we afscheid genomen van Geri (ikke) en zijn we spullen bij elkaar gaan graaien. Toen heb ik Yor en Sanderijn naar UtrechtCS weggebracht om vervolgens met de rest nog te gaan eten (Pizza, mjummie Vork )

Al met al een top-weekend gehad en veel beestenfoto's gemaakt die op het 'in-the-picture-forum' zullen volgen.

Het was zeker voor herhaling vatbaar.

Sanderijn: zo knap ben ik niet hoor Bloos
Spades: ik zal de volgende keer je gsm niet meer slopen, hihihi..., maar je vroeg er toch echt zelf om, hihihi...

Dikke knuf Mayo

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 15:08

Afbeelding
Sorry dat ik het niet gelijk zie maar wie zijn dit? Wat een mooi beestje!!!
_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]bok, bok, bok [img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-08-06 15:16 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-08-06 15:17 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41692
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 15:11

Bijna goed Lachen
Maartje (Jura) op haar Jurita Knipoog

Heb nu de omschrijvingen helemaal af.. pffffff.. Beetje inspiratieloos aan het einde Knipoog

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 15:12

hahah idd Bart maar ze zijn gaaaaaaf zeg.

maar zo wordt je site nog eens goed bezocht hihi. Extreme duivel

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 15:14

Wat lief hè? Lovers

Die komt in haar profiel hoor! Samen met die foto waar ze met Sjimmie op staat! Lovers

Toch, Maartje? Party!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 15:26

[img]../upload/150/dcp_1873.jpg[/img]

hahah deze is leuk Mo zit Maarten te aaien ?? Euh wel goed kijken hij zit het Poesje (Onno de Taz Duivel) te aaien. Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 15:31

Lijkt me een zeer geslaagd weekend!
Ik heb net even alle foto's gekeken (tip via bekijk lijst kan je ze sneller (wel kleiner) zien).