Heeeeeej peepz ik ben er ook weer 
We hebben een goede terugreis gehaald en zelfs nog ff snel gemacd 
Het ponykamp was echt supergaaaaaaaaaaf

Ik weet eigenlijk ook niet waar ik moet beginnen 
Nou ja bij zondag dan maar, 3 winstpunten gereden echt super
Maandag les gehad en gemend ook keigaaf (:P) had ik namelijk nog nooit gedaan
en s'avonds spelletjes zonder en met pony's, stakende Japie 
Dinsdag gesprongen en zonder zadel gereden, en Snowdon gemeet (of is het Snowdown
) en hij had me met kleren en al in het zwembad je gegooit
S'avonds droppping, maar ik had last van mijn knie dus moest (helaas) met de auto terug bij de eerste stop....
Woensdag, gereden voor onzelf in de binnenbak, en s'avonds de verassing, minigolfen, uiteten en huifkartocht, was echt supergezellig
Donderdag, leukste dag van alles! Hele dag met Amy gecrosst over het terein, boomstam gesprongen, over pionen en een straal water uit een tuinslang, door een waterplas gecrosst, Jamy was superbraaf en deed alles, superpony
Er zijn ook onwijs leuke foto's gemaakt, ben ik erg benieuwd naar
En s'avond de Bonte avond! met in de hoofdrol natuurlijk ......
met ons supercoole liedje die ik voornamelijk geschreven had
En Nath en ik gingen nog schuifelen en playbacken, he Nath, When you walk in the room

Vrijdag, ons laatste dagje
s'ochtends al wat spullen gepakt enzo, daarna foto's gemaakt, want ik had zelg geen zin om te rijden. Later op de middag onze show gegeven, en het ging supergoed! Echt leuk, een viertal proefje op muziek enzo
Daarna spullen en pony ingpakt en geladen en naar huis....
Maar ja ben ook wel weer een klein beetje blij om in me eigen bedje te slapen, maar ik mis iedereen nu al !!!!
Nathalie schreef:Ohja btw dat liedje was idd echt super melig whaha
We willen hem niet kennen, maar hebben helaas geen keus, maar als je met hem in contact komt, dan wordt het serieus..
Mehet ......, Mehet ......, Door ...... raakt iedereen van stuur en overslag...

...... is oke ole oleeeeeee 
echt zooooo grappig 
Vanavond op stal begon opeens iemand te zingen van 'Met zijn alleeen, met zijn alleeeen' En ik had cola in me mond en ik had het niet meer, (deed met denken aan de ......-Song
) ik lach op de grond van het lachen
En iedereen zo van huh