22:30 is voor mij niet haalbaar.. dan kom ik daarna niet meer thuis en ik moet de volgende ochtend ook werken..
18:00 kan, dan moet ik kwart over 5 de trein op kantoor hebben, ben ik half 6 in utrecht. Dan kan ik doorlopen naar de rembrandt..
Anoniem
Geplaatst: 08-11-10 23:03
Catherijne / Camera Studio en Citymovies hebben er nog geen tijden op staan. Maar Wolff is daar nooit heel snel mee. Pathe is sneller Pathe (in Utrecht dus de Rembrandt) heeft mijn voorkeur
Roosch
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-10 23:04
Hoever is het vanaf het station naar Rembrandt? 18.00 zal voor mij net moeten lukken denk ik.
Moet tot 5 uur naar school, maar kan wel 10 minuutjes eerder weggaan. Dan heb ik om 5 uur de trein en ben ik om 17.52 in Utrecht. Vind dat wel een nette tijd, dan kunnen mensen die van ver moeten komen ook nog terug naar huis.
22:30 is gewoon te laat. Misschien dat hij op Catherijne nog op een iets betere tijd draait, half 7 ofzo, dat is nog makkelijker gezien dat praktisch in het station is. Maar die had er nog geen tijden op
Sorry, ik denk dat ik niet meega... Ik ga de 17e ook al en de 28e....
Wel jammer want ik wilde jullie wel meeten!!
Winged
Geplaatst: 08-11-10 23:14
Roos bedankt voor je pb
Helaas kan ik niet, ben geen HP fan,ik heb alleen film 1 gezien.. voor 25% de 18de heb ik eindgesprek van stage en ik zit dat weekend vol met verjaardagsfreugde. (help ik word 22!)
In ieder geval iedereen veel plezier en wie weet kom ik jullie binnenkort wel weer eens vermaken met mijn gezelschap in het HK topic
Iets later komt mij persoonlijk ook beter uit, dan hoef ik niet te rennen en kan ik nog wat eten ondertussen. Als we nu even die bioscooptijden zouden weten..