He bah wat nou jong paard! die van mij is al 10 hoor!!! Ik ben niet zo van fam dagen dus kan ook met kerst en sinterklaas
crazy_funky
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-10 20:59
aah we zien het true the vingers mona
ik ben me rot aan het zoeken naar een evenement maar kan zo even niets vinden.. of het is in amsterdam ofzo maar daar gaat niet mijn voorkeur naar uit.. even kijken of er een grote fokstal ofzo in de buurt zit.. of een hengstenhouderij? vinden jullie dat wat?
dames, gaan we nog even actief wezen over een meeting? zo word het niets he
even de zondagen op een rijtje in december: 5 sinterklaas, dus lijkt me niet handig voor diegene die dat vieren.. 12 ? 19 ? 26 kerst, ook niet handig..
dus ik denk dat die 2 overblijven dan.. laat even weten of je kan dan!
19 december kan ik niet, 12 waarschijnlijk ook niet. Mijn moeder is dan jarig de vrijdag ervoor en viert dus haar verjaardag. Zit dus in elk geval zaterdag in Eindhoven en kom zondag in de loop van de dag pas weer naar het noorden. Gaat denk ik dus niet werken of de verjaardag moet nog verzet worden.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar mij lijkt het leuk om in 2010 nog een keer te meeten, omdat het er anders helemaal niet meer van komt voorlopig.
In het voorjaar en de zomer van 2011 zullen er genoeg evenementen zijn waar we misschien allemaal wel naartoe gaan, dus dat is niet het probleem...
Daarom stel ik voor om 12 óf 19 december te meeten met de mensen die dan kunnen. Zelf geef ik de voorkeur aan een paardgerelateerde meeting, omdat het me heerlijk lijkt ongegeneerd over paarden te kunnen praten (en ernaar te kijken) zonder bang te hoeven zijn dat je de anderen verveelt
Misschien handig als we allemaal onze naam even vermelden en daarachter de voorkeur voor een datum (dus 12 of 19 december) zetten. De volgende kan dit dan quoten en haar naam erbij zetten. Vervolgens kiezen we de datum waarop de meeste mensen kunnen en kunnen we met die mensen afspreken wat waar hoe De mensen die niet kunnen, sluiten in 2011 dan gewoon een keer aan?
helaas kan ik via mn mobiel niet quoten maar geef wel even door dat ik geen voorkeur heb, zolang ik het maar op tijd hoor
crazy_funky
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-10 14:39
Citaat:
De Lijst: Sonja: geen voorkeur voor datum Jolanda: 12 december (onder voorbehoud ivm verjaardag moeder) crazy_funky: geen voorkeur carolinee: geen voorkeur
De Lijst: Sonja: geen voorkeur voor datum Jolanda: 12 december (onder voorbehoud ivm verjaardag moeder) crazy_funky: geen voorkeur carolinee: geen voorkeur Mona: geen voorkeur
Geen voorkeur! En Ede is hier nog geen 10 minuten vandaan
crazy_funky
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-10 21:49
Citaat:
De Lijst: Sonja: geen voorkeur voor datum Jolanda: 12 december (onder voorbehoud ivm verjaardag moeder) crazy_funky: geen voorkeur carolinee: geen voorkeur Mona: geen voorkeur bix: geen voorkeur
lieve mensen.. Volgens mij weten we nu ongeveer wel wanneer iedereen beschikbaar is.. Zullen we nu dan een vaste datum prikken? Is misschien wel handig, want het is al bijna zover