Kunnen we geen leuke kerstmarkt bezoeken? via connexxion kan je al voor 19 euro in Ndl of 24 euro in Belgie/ Dld!
O ja, dat is een tof idee! Vanuit Nijmegen ben je sowieso zo in Duitsland. Ik heb het vorig jaar ook gedaan met de studievereniging. Volgens mij gingen wij toen met de bus naar Kleve en dat was gratis met een studenten OV (was wel doordeweeks natuurlijk) en daarna met de trein naar Düsseldorf en dat was ook maar ongeveer 8 euro.
MonaLieske
Geplaatst: 02-11-10 21:11
LisaLuna schreef:
Kerstmarkt, is dat niet hartstikke druk!
Ligt er aan wanneer je er bent, denk ik? Ik ben een keer in Keulen en een keer in Düsseldorf geweest, wel op een doordeweekse dag, toen was het niet zo druk hoor. Alleen bij de glühwein wel.
geen idee haha. Wat ik weet van praag, veel kranen, gluh wein, eten, muziek en gezelligheid! Natuurlijk zijn de winkels ook gewoon open. Maar er is denk ik voor ieder wat wils
Weet niet of ik van mama met jullie naar de kerstmarkt mag maar dat is wel pas in December toch? als ik dan zou mogen heb ik ook weer een beetje geld enzo
ik heb geen idee wanneer ik wel of niet kan, ik zou toch in het weekend er vrij voor moeten vragen Ik stel mij dus blanco op Als jullie een datumhebben gekozen ga ik wel even kijken of ik mee kan
Ik had dat ergens gemengd en voelde mezelf helemaal 'the bomb' dat ik ontdekt had dat dat lekker was. Kom ik in de supermarkt, bestaan dr zelfs al blikjes van ..
Ik moet morgen ff checken voor de data! Agenda ligt beneden en daar staan de concoursen in! Aankomend weekend en het weekend daarop kan ik sowieso niet!