Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar als het gros liever traditioneel gedicht/surprise willen doen, dan wil ik natuurlijk niet de zeikende factor zijn hè! 
fliam schreef:Even wat data's geopperd.
5 december heb ik zelf niet opgeschreven gezien dat een zondag is en velen dan vast thuis aan de Sint doen?24 december etc. ook niet vanwege Kerst.
vrij : 26 nov: Samantha
za : 27 nov : Simone (dobbelen)
zo : 28 nov : Simone (dobbelen) + Samantha
vrij : 03 dec
zat : 04 dec : Letizia
vrij : 10 dec : Samantha + Miranda + Letizia +Simone (dobbelen)
zat : 11 dec
zon : 12 dec: Samantha
vrij : 17 dec
zat : 18 dec : Letizia + Simone (dobbelen)
zon : 19 dec : Letizia
minka schreef:Misschien even aangeven of je surprises wilt of dobbelenfliam schreef:Even wat data's geopperd.
5 december heb ik zelf niet opgeschreven gezien dat een zondag is en velen dan vast thuis aan de Sint doen?24 december etc. ook niet vanwege Kerst.
vrij : 26 nov: Samantha, Ersilia (dobbelen)
za : 27 nov : Simone (dobbelen), Ersilia (dobbelen)
zo : 28 nov : Simone (dobbelen) + Samantha, Ersilia (dobbelen)
vrij : 03 dec
zat : 04 dec : Letizia, Ersilia (dobbelen)
vrij : 10 dec : Samantha + Miranda + Letizia +Simone (dobbelen), Ersilia (dobbelen)
zat : 11 dec: Ersilia (dobbelen)
zon : 12 dec: Samantha, Ersilia (dobbelen)
vrij : 17 dec: Ersilia (dobbelen)
zat : 18 dec : Letizia + Simone (dobbelen), Ersilia (dobbelen)
zon : 19 dec : Letizia, Ersilia (dobbelen)
Ben niet zo creatief, en vind het lastig om de tijd ervoor te vinden.
) Dan is het trouwens voor iedereen ook veel makkelijker om zich nog last minute aan te sluiten omdat je anders met mensen zit die geen dootjes krijgen. 

Sieltjuh schreef:En Kel, dat is ook met het spel waar ik de link van geefEerste hit op google
Sieltjuh schreef:Die opdrachtenkaartjes kan je er toch uitlaten?
Maar het spel is toch een richtlijn? Aanpassen kan altijd. En de rondes kan je toch zo lang laten duren als dat je zelf wilt?

En dan ook beetje leuke algemene cadeautjes, waar iedereen wat aan heeft/leuk vind, is wel zo aardig denk ik

Dan kan iedereen de datum inplannen en weten we waar we aan toe zijn.
Bovendien hou je zo de optie open voor last minutes, en dat vind ik ook wel leuk.