24 oktober: Molenhoeksmakkie De nacht/avond van 30 oktober: Estafetteloop Venlo 21 November: Zevenheuvelenloop (28 november: run op velden, ligt er aan hoe ik uit de 7 heuvelen kom) 26 December: Kasteelloop Horst 31 december: Sylvesterlauf Pfalzdorf (dld)
De kasteelloop en de sylvesterlauf zijn gewoon gezelligheidslopen. Vooral de sylvesterlauf, lekker eten en drinken achteraf, op oude jaarsdag. Erg leuk! Via onze club mogen we gratis mee doen en achteraf doen we daan met zijn allen een hapje en een drankje. In Duitsland lopen is gewoon echt heel leuk! Heel gemoedelijk en gezellig, en top georganiseerd. De hele stad heeft taart gebakken voor iedereen, geweldig gewoon!
21 november is voor mij een afvaller omdat ik die dag alweer 22 jaartjes jong word
hetbommeke
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-10 21:49
Het enige dat ik onthouden heb van het lijstje dat ik gemaakt heb en nu op kantoor heb laten liggen is dat iedereen op 5 december kan, maarrrrrrrrrr...... dan zal er vast geen loop zijn of je moet mee willen doen in de Sinterklaas optocht
voor mij is schoorl ook 1,5 uur rijden lijkt me wel heel mooi om daar te lopen!
SAKKIA
Geplaatst: 11-10-10 22:52
Misschien kunnen we anders ook meeten begin het nieuwe jaar? Dan heeft iedereen wat meer mogelijkheden tot inplannen? Tenminste ikke wel. Ik zit nu tot aan O&N eigenlijk wel een beetje vol
Trouwens als we die shirtjes echt willen moeten we even bespreken wat we kwijt willen zijn, wat we precies willen. Ik kan zo weleens kijken of ik een ontwerpje kan maken, dat moet ergens kunnen