Tyrza Clinic te Wehl (omg. Arnhem)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 16:46

Ik kom zeer waarschijnlijk ook kijken. Is dat makkelijk te bereiken met het OV vanuit Arnhem???? Het lijkt me erg leuk, ik heb inmiddels al zoveel gehoord/gelezen over die clinics Lachen.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 21:08

Je kunt in Arnhem overstappen op trein richting Doetinchem - Winterswijk.
In Wehl zelf is een treinstation. Maar ik vrees toch nog wel wel 15/20 minuten lopen naar 't Meerenbroek. Er rijden daar geen bussen in die richting.

Als je nog wilt komen, moet je me maar een paar dagen voor de clinic een PB-tje sturen. Misschien is het mogelijk dat ik je even afhaal. Ik kom bijna langs het treinstation.
Ik weet nu nog niet hoe laat ik zelf moet rijden, dus is nu nog een beetje moeilijk afspreken.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 21:52

Volgende week zal ik een voorlopige deelnemerslijst plaatsen. Er zijn inmiddels ook wat aanvragen binnengekomen van de manege zelf.

Er zijn echter nog plaatsen over, dus geef je op *LOL*

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 21:57

boemel schreef:
In Wehl zelf is een treinstation. Maar ik vrees toch nog wel wel 15/20 minuten lopen naar 't Meerenbroek. Er rijden daar geen bussen in die richting.

Als je nog wilt komen, moet je me maar een paar dagen voor de clinic een PB-tje sturen. Misschien is het mogelijk dat ik je even afhaal. Ik kom bijna langs het treinstation.
Ik weet nu nog niet hoe laat ik zelf moet rijden, dus is nu nog een beetje moeilijk afspreken.

Zou super zijn!!!!

Aifa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:04

manzano"]
[quote="boemel schreef:

Zou super zijn!!!!
[/quote]

eventueel kan ik je ook nog ophalen, mocht elvira (boemel) het niet redden Lachen

Marc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:52

*schop* (in opdracht Lachen )

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 11:52

Nogmaals schop!

Aangezien er wellicht nog mensen zijn teruggekomen van vakantie en dit topic nog niet hebben gelezen: bij deze.

Volgende week wordt de voorlopige startlijst samengesteld.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 11:34

Hai, ik heb ff gekeken naar het OV en dat is inderdaad goed te doen vanuit Arnhem. Ik zal nog wel even PB'en naar Aifa/Boemel over verder vervoer. Ik weet niet met wie het het makkelijkst is om af te spreken....???
Hoe laat begint het eigenlijk?? En wat zijn de kosten als toeschouwer?

Aifa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 00:14

manzano schreef:
Hai, ik heb ff gekeken naar het OV en dat is inderdaad goed te doen vanuit Arnhem. Ik zal nog wel even PB'en naar Aifa/Boemel over verder vervoer. Ik weet niet met wie het het makkelijkst is om af te spreken....???
Hoe laat begint het eigenlijk?? En wat zijn de kosten als toeschouwer?

het begint om 10 uur en is voor de toeschouwers gratis Lachen
in principe kan ik je wel ophalen vanaf station Wehl en anders zijn mn ouders altijd bereid je op te halen

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 23:29

Hierbij de startlijst voor aankomende zaterdag.

Mocht ik iemand vergeten zijn, of zijn er nog vragen, dan hoor ik dat graag! Knipoog

Afbeelding

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 12:40

Even ter info (ook voor boemel) ik heb met Aifa afgesproken dat ze me komt halen. Bedankt voor jullie aanbod Lachen.

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:19

helaas ik kan niet meedoen, heb nog zo'n erge last van mijn arm dat ik een heel uur niet volhoudt. een kwartier en ik heb al last Boos! das mooi balen....

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:29

Ik heb me niet opgegeven voor deze clinic hoor!!!
Dit is de eerste keer dat ik hier kijk naar aanleiding van pb van Tyrza...
Een verwisseling met de clinic op 6/10 in Rolde/assen denk ik, want daar heb ik me wel voor opgegeven!!!
Ik hoop voor jullie dat de groepen nu niet te klein worden. Succes!!!

Marc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 20:24

Vanwege de afwezigheid van Tyrza heb ik zelf de lijst aangepast.

Aifa heb ik kunnen verplaatsen naar het eerste groepje en een vandaag binnengekomen aanmelding toe kunnen voegen aan het tweede groepje. Knipoog