Van Pil tot Baby fotoshoot meeting Noord Holland.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hilda79

Re: Van Pil tot Baby fotoshoot meeting Noord Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:43

Dan zou ik via de afsluitdijk kunnen toch Malibu? Scheelt denk ik heel veel filetijd en ik ben 4 baans gewend.

Een leuke grote eettafel die sterk is, ongeveer 1 meter breed is en minimaal voor 4 personen en ik ben gelukkig.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-10 10:54

Hilda79 schreef:
Dan zou ik via de afsluitdijk kunnen toch Malibu? Scheelt denk ik heel veel filetijd en ik ben 4 baans gewend.

Een leuke grote eettafel die sterk is, ongeveer 1 meter breed is en minimaal voor 4 personen en ik ben gelukkig.

Ja hoor, je kan over de afsluitdijk :)

Tafel is geen probleem (moet alleen even vragen of m'n vent de bonzai er 's ochtends even af wil halen, is een redelijk groot ding en weegt zo'n 50 kilo met pot erbij...)

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 13:35

En als er een lamp boven hangt die niet tegen het plafond geplakt zit zeg maar dan of die naar boven of tafel er onder weg.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:34

Meiden ik moet even wat kwijt.
In zijn totaal zullen er reportages voor een waarde van minimaal 250 euro geboekt dienen te worden. Lukt dit niet of als er mensen afzeggen tussentijds dan gaat het niet door.
Degenen die op het laatste moment afzeggen (waardoor het totaal niet gehaald wordt) zullen de door hen gekozen reportage toch moeten betalen.
Anders heeft het voor totaal geen zin om 500 kilometer en meer dan 5 uur te reizen.

Graag voor 13 oktober reageren en beslissen want ik kan deze datum zo vullen met mensen hier uit de regio.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 12:54

Ik ben bang dat ik het niet ga redden aangezien wij thuis om 12:00 weg moeten dus dat word dan zo'n stressen en moeilijk doen.
Als het al gegaan was, want had dan om 11:00 onv bij Malibu weer weg gemoeten.

Dus ik doe deze ronde niet mee.
Kan wel zeggen onder voorbehoud maar heb geen zin ervoor te betalen mocht het toch niet lukken.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 11:11

Hilda, er hangt geen lamp boven dus dat is niet het probleem...

Weet niet of er nog mensen mee doen? Ik kan zelf even niet 250 euro ophoesten voor foto's op het moment...

Als er niet genoeg mensen mee doen, dan moet je idd maar mensen uit de regio plannen. Het is jammer maar het moet voor jou ook rendabel blijven, dat begrijp ik ook wel...

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:22

ik heb op zich wel interesse, heb ook nog eens een leuke locatie;
een koeienstal.
dit is natuurlijk leuker voor wat oudere kinderen dus als er alleen echte baby's aan mee doen wordt dat niets.
wel heb ik vrij grote keuken waar ook wat mensen in kwijt kunnen.
ik heb zelf eentje van bijna 3 maanden en 1,5
gr.