Ooh voor de MJ fans onder ons; er zijn dus ook van die zombies in het park, en soms geven ze een optreden. En toen gingen ze dus Thriller doen! Dat was echt gaaf, weet wel zeker dat Thriller weer ergens voor zal komen!
@Chantal; nee van Walibi halloween van vorig jaar.
Als het op een zaterdagavond is wil ik wel mee, en nog een huiskamergenootje ook. Denk dat ander vriendinnetje ook meewil dus hou in ieder geval maar rekening met 3 personen voor ons ivm groepskorting Wij zijn wel ouwe Bokken/Bokkers tegenover jullie maar hey, korting is korting, niet?
ja maakt toch niet uit voor de meeting naar walibi om met wat ouderen te gaan vin ik voor een keer niet erg maar inderdaad korting is korting ik weet niet welke dag het word gehouden
Chantaliiejj
Geplaatst: 28-09-10 19:31
ik ben ook 15
Anoniem
Geplaatst: 28-09-10 19:32
M_ariskaa schreef:
Ouwe bokken
Nee even serieus, hoe oud zijn jullie? ik ben 15.
De jongste van ons 2x zo oud als jij en ik haal de 3 bijna Maar wij gaan meteen na de kassa onze eigen weg hoor dus jullie hoeven je niet voor ons te schamen
Anoniem
Geplaatst: 28-09-10 19:34
Oeh leuk! Ik hoop aan te haken bij Sonja en hopelijk nog meer anderen! Ik kan: 17-10
22-10 24-10
29-10 30-10 31-10
*edit* Ik ben de jongste van hun en idd t dubbele...
Laatst bijgewerkt door Jessica op 28-09-10 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 28-09-10 19:34
Ho wacht herstel. Ik zie dat de gezamenlijke datum van ons op de 30e ligt maar dan heb ik een wedstrijd die tot 's avonds duurt en de volgende dag ook wedstrijd
M_ariskaa
Geplaatst: 28-09-10 19:35
Ah joh het is echt niet dat ik me schaam voor oudere mensen hoor zo kinderachtig ben ik niet
mij maakt het niet uit om met jullie te lopen jou ook niet he Mariska Ik kan denk ik alle datums maar als we op zaterdag gaan is het savonds of smiddags ?
Zijn er hier ook nog mensen die in Duitsland naar de frightnights gaan? Daar wil ik namenlijk heen met een vriendin, maar ik moet nog even kiezen of ik school dan een dagje oversla