Ik ga vanavond even overleggen met mijn ouders en Stacey, want zou mooi zijn dat als we samen komen dat 1 van onze ouders kan brengen Tot nu toe kan ik alle datum's, maar zet me er nog niet bij.
worden jullie dan naar patries gebracht? er is daar nl geen kantine waar jullie ouders zouden kunnen wachten haha!
renee(meisje van ponykamp) wil misschien ook mee, dus ik dacht jij en stees bij patries ik en renee bij suus in de auto! maar misschien willen er meer mensen vanuit utrecht meeliften dus dan kunnen ik en renee ook bij patries en dan kunnen er nog 3 bij suus en jeroen alleeeen ik weet dus niet of inge nog mee wou, ik zal der zo even smsen!
Misschien wel handig als we een max aanhouden van 15 personen ofzo... Moeten ook beetje om de veiligheid denken enzo, zo houden we het ook overzichtelijk tijdens de rit.
Dat meisje, renee die meewil kan ook waarschijnlijk alleen die laatste 2, ik vind dat ook fijner om eerlijk te zijn! zullen we de 1e 2 anders gewoon schrappen?
ik heb van linda marlous en ella niets meer gehoord, ook had ik nanda en martina een pbtje gestuurd, maar nanda is op vakantie dus die reactie zal misschien nog wel komen?
Suuskipje
Geplaatst: 17-08-10 16:48
Ja doe maar! degene die dan kunnen, kunnen ook de andere data dus dat moet geen probleem zijn.