Pasamba schreef:Komen er ook wel hetero's in een gaytent dan? Haha, je bent ook zo'n schatje. Ja, er komen ook (veel) hetero's in een gaytent. _Patricia schreef:Als ik niet hoef te werken ga ik ook Kan geen vrij meer nemen Jaaaaa, je moet!
Pasamba schreef:Haha. Oke in dat geval wil ik wel mee. Yayyy. _Patricia schreef:Saskiaatje schreef:Jaaaaa, je moet!Bel jij m'n baas? Sure thing! Number please.
Saskiaatje schreef:Pasamba schreef:Ik wil ook stappen in Amsterdam, nog nooit gedaan!Wij gaan waarschijnlijk na dat straatfeest wel naar een gaytent, iets van Vivelavie ofzo. Ik weet niet of je dat tof vindt? Samen met Bejanke? Ik ben in!
Pasamba schreef:Saskiaatje schreef:Wij gaan waarschijnlijk na dat straatfeest wel naar een gaytent, iets van Vivelavie ofzo. Ik weet niet of je dat tof vindt? Samen met Bejanke? Hmm, ik weet niet of ik dat wel tof vind. Als het niet leuk is, kunnen wij altijd nog ergens anders heen gaan....?
Het lijkt mij eigenlijk best wel leuk om een keer heen te gaan haha, alleen nog geld en een slaapplek... *hmpf
Nou ik denk niet dat dit 'm wordt voor mij, want dat weekend zijn ook de Brabantse kampioenschappen.. Ja fijn
Dit gaat voor. Celine/Bejank, jullie kunnen ook bij mij thuis slapen. Chick laat het afweten, volgens mij..
Lang verhaal, maar eens een keer niet mijn schuld! Ik heb wel alleen een tweepersoonsslaapbank, dus er moet wel iets van zo'n rolmatrasje/luchtbed zijn, bedenk ik me nu.
Ach dat komt wel goed. bedenk me net dat die reis me wel ontzettend veel geld gaat kosten. Maargoed dat moet dan maar.
Pasamba schreef:Ach dat komt wel goed. bedenk me net dat die reis me wel ontzettend veel geld gaat kosten. Maargoed dat moet dan maar. Oh, dat zal wel ja! en je doet er ook super langer over volgens mij. Slapen komt wel goed.