belgische ( weeral :D) meeting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wat kunnen we doen

dropping
4 (16%)
wandeling te paard?
19 (79%)
wandeling zonder paard
1 (4%)

Totaal aantal stemmen: 24

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 11:59

idra, is er veel bos heel dicht bij de zee? in het seizoen wordt het moeilijk op het strand!

Zania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:48

Zou liefst ook iets aan het strand doen denk ik, en dan ook liefst op een huurpaard, heb er zelf geen... Bloos

wordt er binnenkort iets afgesproken? Schijnheilig Cool

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 13:14

Ik bedoelde niet eerst het bos en dan de zee op 1 dag, ik wilde alleen maar zeggen dat ik Licor nog niet voldoende ken om nu al met hem naar de zee te gaan. Heb nog geen idee hoe hij op zulke dingen reageert. Daarom leek mij het bos als eerste bok-afspraakplaats het veiligste. Tenminste ALS ik Licor meeneem, want hij moet eerst nog wat andere paarden-proof worden.

Voor de zee is het idd nu niet te doen, dan moeten we wachten tot september. Huurpaard is dan voor mij ook beter.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 13:52

Hmm, ik wil best wel is een keertje mee op BBM (Belgische Bokt Meeting) want ik heb er nou al zoveel leuke dingen over gehoord Haha!

Ik heb dus best wel zin om zo eens een wandeling te pony mee te maken met jullie, zit enkel met het "probleem" dat het enige pony die ik tot m'n beschikking heb m'n Welshje is *LOL*

Greg heeft niet zo een heel fantastische conditie (lees hij werkt eigenlijk niet meer) maar volgens mij traint hij zich stiekem zelf want ik duik er soms uren het bos mee in en m'neer gaat dan als een stoomtrein Verward Tong uitsteken

Dus als het allemaal door mocht gaan dicht in de buurt van Essen (dus bvb het Millitair domein van Kalmthout/Brasschaat) ben ik mss wel van de partij, ik ken dat bos als m'n broekzak (Greg ook Tong uitsteken)
Nostalgie tot en met! Haha!

Ik wil iig voordat ik me opgeef ongeveer weten wat jullie al van plan zijn, Greg meet maar een schammele 1.25 (heeft dus ook maar korte pootjes Tong uitsteken ) en als je dan een hele dag op stok moet met heuse paarden die erg veel galoperen dan pas ik toch even ... Knipoog (hij word ook al een dagje ouder, hij is 'al' 19)
Jullie moeten je eventuele programma nou niet speciaal voor mij gaan aanpassen hoor, ik wil de groep ook niet ophouden. Lachen

Ohja, nog een probleem, ik heb eigenlijk geen trailer Scheve mond
Kan ik wel een mouw aan weten te passen maar dat doe ik pas als ik daadwerkelijk beslist heb of ik al dan niet mee ga Lachen

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:28

http://www.proximedia.com/web/de-boshoef.html

Misschien een handig linkje om een wandeling te paard te maken... Ik heb van horen zeggen dat het er wel goed is om te gaan wandelen, maar als er iemand is die er al geweest is en het zeker weet, laat maar horen...

Ik weet zelf nog niet of ik mee kan, hangt van de datum e.d. af want ik heb nl. herexamens in augustus-september...

Greetz

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 19:57

Dat lijkt me heel erg leuk die Boshoeve... Zo moeten we onze eigen paarden ook niet meenemen. Zal ik er eens voor informeren? De dagtrip lijkt me wel wat... Zeker als de prijs meevalt.

Wie is er in geïnteresseerd en wanneer zou het het beste doorgaan?

Voor mij gaat i.p. elk weekend van augustus.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 20:26

Ziet er geweldig uit, en netjes georganiseerd enzo, maar no way dat ik drie uur in een westernzadel ga rijden. Haha!
No offence naar de westernwereld toe, het gaat er mij gewoon om dat naast het feit dat het sowieso al een zadel is dat ik niet gewoon ben, ook nog eens een totaaaaaal ander soort zadel is dan wat ik gewoon ben, en daar ga ik niet meteen drie uur mee rijden.
Gegarandeerd dat je me dan op het einde (en misschien zelfs eerder) van mn paard mag aftakelen en in een karreke wegvoeren ivm knieën en rug... Scheve mond

Jammer maar helaas, dus niet voor mij, hoe Kwijl het er ook allemaal uitziet...

(oh ja, en dan vergeet ik nog ff dat ik momenteel toch niet lang of sneller dan stap mag rijden, de komende weken Huilen )

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 20:27

Ik wil eigenlijk echt nog wel eens op een paard zitten Haha!.

Zania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 20:51

Ik dat iemand van jullie de knoop doorhakt Haha! en we ergens heen kunnen, weet niet zeker of ik zou mogen en hopelijk bereikbaar via penbaar vervoer. Is er trouwens iemand aanwezig omgeving Gent inBelgië?

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 12:57

Een westernzadel zit volgens mij veeeeeel confi-er danb zo'n Engels geval... Leentje, heb je dan een ander voorstel?

Minne is van Gent, Zania.

Vicky_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 18:52

Ik heb al es een week op een westernzadel gereden waarvan de 2e dag ineens een dagtocht van 8u zonder zadelpijn oid...
Dus dat kan best meevallen hoor leentje !!!

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 19:38

Ja dat weet ik wel maar momenteel zie ik dat toch niet zitten om bepaalde redenen?
Ander voorstel? Nee niet echt, momenteel zie ik dit voorstel niet zitten, maar dat wil toch niet zeggen dat iedereen dan maar iets anders moeten gaan doen? Doen jullie maar, komen toch nog kansen genoeg dat ik wel eens meekan zeker !
(oh ja, en geloof me maar, niets zit beter dan mijn eigen zadeltje Knipoog , tenminste, dat vinden mijn bips en rug en knietjes. Is gewoon een kwestie dat ik al meer dan 6 jaar alleen maar meer op dat zadel gezeten heb, als je dan opeens drie uur op een totaal ander soort zadel moet zitten, kan dat wel eens heeeeeeeel oncomfortabel zijn hoor)

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:23

ik vind de zee heel leuk. mijn ouders zullen me niet tot in de kempen willen rijden... maar voor die in de buurt, vind ik het een leuk idee. heb alleen m'n twijfels over de paarden daar. hoe die lopen, veel mensen hebben een eigen paard, dat heel anders loopt, en misschien is het beter dat diegenen met een eigen paard dat ook mee kunnen brengen!!

gaat er iemand naar de BWP-keuring in evergem (domein ten bosch) ?? 9-10 augustus, met op 10 aug. het open vlaams veulenkampioenschap!

Minne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:08

Hé mensjes, Als het gaat doe ik mee! Westernzadel of niet, heb ik eerder gedaan en da's echt geen probleem.

Welke datum?

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 19:52

heb het ook net gelezen en het ziet er mij superleuk uit! De dagtrip (met 2 x 3 uur rijden) lijkt me wel gezellig! als iemand informeert naar de prijzen? Count me in!

Zania

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 21:47

ponyzotje schreef:
ik vind de zee heel leuk. mijn ouders zullen me niet tot in de kempen willen rijden... maar voor die in de buurt, vind ik het een leuk idee. heb alleen m'n twijfels over de paarden daar. hoe die lopen, veel mensen hebben een eigen paard, dat heel anders loopt, en misschien is het beter dat diegenen met een eigen paard dat ook mee kunnen brengen!!

gaat er iemand naar de BWP-keuring in evergem (domein ten bosch) ?? 9-10 augustus, met op 10 aug. het open vlaams veulenkampioenschap!

Hé, Evergem! Wist dat niet eens! Goed dat je het zegt! Kan je even het precieze adres geven? Ik kan er naartoe met bus en tram! Ik kom zeker!

Zania

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 21:52

ponyzotje schreef:

Ivm de zee: welk strand? welke huurpaarden? Bedoel van welke manege ofzo?

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 02:57

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:04

ik wil ook mee! maar dan wel 'dazenloos'. vanaf september leggen die toch allemaal het loodje.
maar ik heb het wel niet voor een race-rit, want ik wil mijn jong paardje voorlopig niet laten weten dat je buiten 'vol petrol' kan..... ~~}>

ha, maar ik lees nu pas van die boshoeve, dan is het niet met eigen paard. ziet er wel iets leuk uit, en hoera voor de westernzadels!
Laatst bijgewerkt door ingeo op 02-08-03 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:16

Zania schreef:
Ik dat iemand van jullie de knoop doorhakt Haha! en we ergens heen kunnen, weet niet zeker of ik zou mogen en hopelijk bereikbaar via penbaar vervoer. Is er trouwens iemand aanwezig omgeving Gent inBelgië?

ik zit iet of wat in de buurt: lokeren!

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 11:43

zania: zag het op een affiche, en merk dat ik trouwens de dag erop op kamp ga, wordt dus niks voor mij.
het enige wat op die affiche stond was: 'domein ten bosch'... meer weet ik niet.

en die manege is derby:
derby stoeterij
duinenweg 439
8430 Middelkerke
059/30.29.72

zitten leuke paarden tussen vind ik!

Rosaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 12:00

Ik vind het ook goed, wil ook graag mee...maar liefst niet het weekend van 16 augustus, want ik verjaar de 17de Haha!

Gaan we anders een concrete datum afspreken?

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 14:15

ik kan niet van 11-18 augustus ivm kamp

Zania

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 18:27

Zania

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 18:31

Is er gisteren iemand naar de Jumping Nevele Veldeken gegaan? Ging het op voorhand laten weten maar wegens knallende ruzie met m'n moeder is het me niet gelukt jullie 'te waarschuwen'...