Rhytmbead maken vind ik wel een erg leuk idee of ergens bij een evenement gaan kijken oid. Vind buitenrijden wel erg leuk, alleen dan wel op mijn eigen hihi vind het wel leuk als we iets gaan doen richting nh/grondwerk/vd iets achtigs of lekker creatief bezig
Weet alleen niet zeker of ik wel meega, denk het wel maar weet niet goed hoe ik me voel op dat moment
Ik denk idd, dat we de zomervakantie nog niet tijd hebben om te meeten Als ik naar mezelf en milan_lover kijk iig.. En de week dat milan_lover en ik wel kunnen vermoed ik dat Djoni niet kan
Pareltje2
Geplaatst: 08-07-10 15:03
leuk dat je een topic hebt geopend Taartjeh! Gelderland is idd centraler. Ik vind huifkar wel erg leuk. Ik heb net mijn koetsiersbewijs, misschien handig ivm huren. Maar wil wel graag mennen in een niet te drukke omgeving, bos klinkt heerlijk. Misschien kunnen we allemaal iets lekkers meenemen voor een tussendoor-lunch achtig iets? Even de reacties van de anderen afwachten nog?
Ja, dat dacht ik ook.. Ik heb wel op een aantal site's gekeken, en die hebben ook allemaal bossen in de buurt, en dan kunnen we lekker door de bossen struinen + dat Gelderland aardig centraal is Kijken waar iedereen zin in heeft en wat iedereen wil..
Silence
Zoiets Ik heb vroeger (toen woonden we nog in het buitenland) samen met mijn broer wat geld verdiend door mensen daar te voorzien van eigengebakken appeltaart en krentenbollen Dat is typisch Nederlands en dat verkochten ze daar niet, dus ze waren erg gewild .. Vaak bakten we 6 taarten op een dag
Klinkt leuk, een huifkar huren lijkt me super! Of een barbecue? Ik woon aardig centraal (in de buurt van Amersfoort) maar ik kan me zo snel niks bedenken dat je hier in de buurt kan doen wat paarden betreft, ja 'De Paardenkamp' zit hier in de buurt, en Sanne natuurlijk.
Milan_lover en ik zijn vegetarisch, nu kun je wel zonder vlees bbq-en, maar ik denk dat ik deze zomervakantie nog wel 5 keer ga bbq-en, dus van mij hoeft dat niet zo nodig
Hihi, mn broertje is ook vegetarisch, hij heeft altijd groentenburgers enzo op de bbq Maar dan is dat inderdaad niet zo handig. We kunnen ook wat anders verzinnen? Een pannekoekenrestaurant? De Paardenkamp is volgensmij het bekendste paardenrusthuis in Nederland http://www.paardenkamp.nl/ Maar daar ben ik inmiddels zo vaak geweest, ik denk niet dat je je daar een hele dag kan vermaken